Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: de Sarbatori, online s-au cheltuit 204,5 miliarde $ (+8,6% YoY)

In ciuda preturilor mai mari, a reducerilor mai mici si a problemelor cu stocul (care au dus la primirea a 6 milioane de mesaje de tipul „lipsa stoc”, cu 10% mai mut YoY si cu 253% mai mult fata de 2019), e-commerce-ul a crescut, de Sarbatori, in Statele Unite. Consumatorii americani au cheltuit 204,5 miliarde $ pe shopping-ul online, in noiembrie si decembrie 2021, noteaza forbes.com, citand cifre marca Adobe Digital Economy Index.

Asta inseamna o crestere de 8,6% YoY (dupa ce in 2020, cresterea a fost de 32% fata de anul anterior). Si este prima data cand de Sarbatori, in State, s-a depasit pragul de 200 de miliarde $, de cand Adobe monitorizeaza vanzarile online. Aceasta crestere confirma faptul ca modificarile in comportamentul consumatorilor declansate de pandemia COVID-19 sunt unele permanente. In plus, consumatorii au batut si recordul legat de numarul de zile in care au cheltuit online mai mult de 3 miliarde $, de Sarbatori: in ultimele doua luni din 202, au existat 38 de astfel de zile (comparativ cu 5, in anul anterior)! Superstarurile e-commerce traditionale in aceasta perioada –  Black Friday si Cyber Monday – nu au mai fost la fel de importante, americanii achizitioand candourile din timp, din cauza problemelor legate de lantul de distribuitie si a faptului ca retailerii au inceput reducerile mai devreme.

Sumele cheltuite online inainte de Ziua Recunostintei (25 noiembrie 2021) au crescut cu 19,2% YoY, dar cele cheltuite in saptamana Ziua Recunostintei – Cyber Monday (25-29 noiembrie 2021) au fost mai mici cu 1,4% fata de 2020. Ce a mai crescut? Numarul comenzilor de tip „buy now, pay later” (BPNL). Acesta s-a marit cu 10% YoY. Majoritatea americanilor au cumparat de pe desktop sau laptop, folosindu-si smartphone-ul in cazul a 43% dintre achizitile de Sarbatori (cu 3% mai mult fata de 2020).

Leave a reply