Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Romania: 94% dintre magazinele online de Fashion mizeaza pe social media, in cazul unui nou lockdown (studiu)

GLAMI.ro anunta, intr-un comunicat de presa, rezultatele unui sondaj realizat in randul magazinelor partenere, apropo de cum se pregatesc acestea pentru un potential lockdown, in aceasta iarna, in contextul pandemiei COVID-19. 63% dintre respondentii inclusi in studiu sunt magazine cu vanzare exclusiv online, iar 37% sunt retaileri omnichannel (vand online si in magazine fizice).

Ce a descoperit primul motor de cautare online de moda din Romania? Ca 52% dintre magazinele online considera ca un al doilea lockdown ar avea un impact pozitiv asupra afacerii lor online si ar duce la cresteri. Cu toate acestea, comparativ cu 2019, 40% din retailerii omnichannel au venituri mai mici in 2020, in ciuda cresterilor din online, iar 44% dintre respondentii la sondaj au declarat ca intentioneaza sa investeasca mai mult in publicitate online anul acesta, comparativ cu 2019.

Alte cifre interesante din studiul amintit:

  • 90% dintre participanti au implementat/sunt in curs de implementare a unor masuri pentru un al doilea lockdown COVID-19 – 94% dintre magazine se concentreaza pe social media ca un canal de marketing si vanzare profitabil in aceasta perioada, 59% au instituit reglementari speciale de siguranta in depozitele lor, 53% s-au concentrat pe actiuni de crestere a vanzarilor de Black Friday si de Sarbatori, 24% si-au reorganizat lanturile de aprovizionare, integrand furnizori locali, iar 41% au reorganizat si redirectionat bugetele din offline in online (inclusiv prin inchiderea unor magazine fizice si prin upgradarea platformelor online proprii)

  • 1 din 5 magazine online a luat in considerare schimbari in achizitii si sortimente (inclusiv vanzarea mastilor de protectie), concentrandu-se mai mult pe colectiile de baza si pe mai multa cercetare si dezvoltare in ceea ce priveste tendintele

  • in intervalul noiembrie-decembrie 2020, 56% dintre magazine pregatesc mai multe campanii de reduceri decat anul trecut
  • strategii de marketing si vanzari, in iarna 2020-2021 – magazinele online se vor concentra pe retelele sociale (Facebook, Instagram), urmate de reclame Google, marketing prin e-mail, marketing de continut, SEO si marketing afiliat, colaborari cu influencerii; la spectrul opus, publicitatea outdoor si publicitatea radio/TV se claseaza pe ultimele locuri

  • trend-uri in Fashion e-commerce, in 2021 – respondentii au evaluat retelele sociale drept principalul canal de marketing pentru vanzarile online de moda; moda sustenabila si moda virtuala, pe baza realitatii augmentate (AR), sunt si ele doua tendinte cu tractiune

Leave a reply