Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Africa: 8 startup-uri e-commerce au fost selectate de Facebook Accelerator

Opt start-up-uri e-commerce din Africa au fost invitate sa aplice la Facebook Accelerator: Commerce, un program gratuit de 12 saptamani, care sprijina start-up-urile inovatoare din domeniu, informeaza disrupt-africa.com. Deschis pentru start-up-uri din Europa, Orientul Mijlociu, America Latina si Africa, programul va conecta si va educa acesti antreprenori, cu scopul de a a accelera dezvoltarea comertului online: „Viziunea noastra comerciala este a unei experiente de shopping unificate, in toate apliatiile Facebook. Nu putem face asta singuri, deci cautam start-up-uri care sa construiasca aceasta tehnologie alaturi de noi”, explica site-ul Facebook Accelerator.

Cea mai bine reprezentata tara africana din lista este Egiptul, cu 3 companii e-commerce participante: platformele axate pe dezvoltarea de chatboti Botme si WideBot, ar si Convertedin (platforma de automatizare a reclamelor online, pentru afaceri e-commerce). Restul de companii participante la program sunt: BoxCommerce (din Africa de Sud, platforma care ajuta IMM-urile sa isi creeze magazine online), ShoppingFeeder (din Africa de Sud, platforma de marketing pentru magazine online), Digiduka (din Kenya, care ajuta retailerii sa aiba acces digital la inventarul propriu), OkHi (din Kenya, care ajuta vanzatorii sa gaseasca adresa corecta a clientilor) si FeedGeni (din Ghana, generator de feed de produse care ajuta comerciantii care vand pe Internet sa isi creasca vizibilitatea produselor si numarul vanzarilor, prin listarea acestora in motoaare de shopping).

Facebook Accelerator (program care a fost lansat in luna august) a selectat, in total, 36 de start-up-uri din cele patru zone geografice amintite. Acestea vor primi acces la un mentor Facebook dedicat, training detaliat, tehnologiile si produsele companiei si o retea de experti si alti fondatori de start-up-uri.

Leave a reply