73% dintre consumatori au avut probleme cu livrarile online, in ultimele 3 luni (raport)
Conform unui sondaj recent (marca Descartes), aproape 73% dintre consumatorii din Europa si America de Nord au avut probleme legate de livrarea acasa a comenzilor online, in ultimele 3 luni, citim pe supplychainquarterly.com. Raportul (intitulat „Ecommerce Home Delivery Consumer Sentiment Report”) a fost efectuat pe un esantion de 8.000 de persoane si analizeaza comportamentul e-commerce al consumatorilor.
Printre problemele mentionate de respondenti se numara: coletele care au ajuns la destinatie mult mai tarziu decat se astepta clientul, curierii care au ajuns in fata usii in lata zi/la alta ora decat erau asteptati, timpii de livrare prea mari, produsele cu stoc 0 in momentul cand au fost comandate si pachetele care au ajuns la destinatie lovite/stricate. Problemele depistate de studiul amintit i-au determinat pe aproape 25% dintre respondenti sa mai comande din nou de la acelasi retailer.
Cu toate astea, in ciuda problemelor legate de livrare, respondentii au spus ca se asteapta sa cumpere si mai mult online pe viitor, in primul rand pentru ca le este la indemana. In jur de doua treimi dintre consumatorii chestionati de Descartes au spus ca sunt cel mai multumiti de magazinele online care le permit urmarirea comenzii, iar aproape jumatate dintre ei spun ca au facut mai multe cumparaturi pe Internet in ultimii 2 ani.
Leave a reply