Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

71% dintre romanii de la oras vor cumpara ceva de Black Friday (studiu)

71% dintre romanii din mediul urban intentioneaza sa cumpere produse de Black Friday in acest an, a descoperit un studiu marca Blugento – „Increderea romanilor in platile online” (companie clujeana specializata in furnizarea de solutii de e-commerce bazate pe platforma Magento). Cercetarea a fost realizata in perioada 3 – 9 noiembrie 2017, pe un esantion de 1.839 de respondenti majori, din mediul urban, de catre platforma iVox.

Compania Blugento anunta, intr-un comunicat de presa, ca 44% dintre acestia au in plan sa plateasca online achizitiile facute si ca:

  • aproape 80% dintre romanii din mediul urban sunt familiarizati cu platile online, ei folosind aceasta modalitate de plata cel putin o data, pentru achizitia produselor comandate pe Internet
  • printre beneficiile apreciate de conationalii nostru care fac plati online cu cardul sunt: rapiditatea tranzactiei online (31%), confortul platilor in sine (29%) si usurinta in folosirea sistemului de plati (18%)
  • 60% dintre respondenti au mai mare incredere in a face plati online in prezent decat acum un an, studiul indicand o deschidere mai mare a romanilor fata de acest tip de plata prin card bancar, a produselor comandate pe Internet; „Tot mai multi romani inteleg avantajele platilor online cu cardul. De aceea nivelul de incredere in aceasta modalitate de plata a crescut in ultima perioada. Este o tendinta ce se va amplifica, sprijinita si de campaniile de sustinere a platilor online ale marilor magazine din comertul electronic si de procesatorii de plati. Chiar si asa, analizand intreaga industrie locala de ecommerce, aproximativ 50% dintre magazinele online nu au inca integrat un modul de plati online care sa le permita clientilor acestora sa achite comezile prin Internet, cu cardul”, spune Sandu Babasan (CEO Blugento)
  • 87% dintre romani spun ca nu s-au aflat niciodata in situatia de a returna produsele cumparate de Black Friday
  • 43% dintre respondenti nu si-au stabilit o lista de produse pe care vor sa le cumpere anul acesta de Black Friday si vor decide dupa ce vor analiza ofertele magazinelor
  • 43% spun ca au deja o lista de cumparaturi, dar se vor orienta in procesul de achizitie dupa ofertele pe care le vor gasi
  • 29% au pus de-o parte intre 200 si 500 de lei, 25% intre 500 si 1.000 de lei, 13% intre 1.000 si 1.500 de lei, iar 9% intre 1.500 si 3.000 de lei, pentru BF 2017
    infografic bf2017

Raspunde la aceasta intrebare