Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

7 tendinte legate de continutul social media, pentru 2020 (infografic)

Inainte de aparitia marketingului social media, brand-urile utilizau canale traditionale de marketing pentru a ajunge la potentialii clienti. In 2020, peste 5 miliarde de persoane din intreaga lume (adica in jur de doua treimi din populatie) vor intra pe retelele de socializare; trei patrimi din populatia Statelor Unite foloseste cel putin o platforma sociala. Pentru o strategie de marketing social media ca la carte, apropo de continut relevant si a trimite mesaje tintite clientului exact acolo unde acesta isi petrece timpul, este util sa stii care sunt tendintele care vor fi populare pe aceste canale sociale, in 2020. Microcreatives.com a adunat 7 dintre ele intr-un infografic interesant:

  1. Consumatorii vor pagini social media adaptate local – companiile care au sucursale multiple trebuie sa aiba pagini sociale individuale, pentru a-si pastra clientii si a comunica mai usor cu ei (cum face Starbucks, care are pagini de Instagram diferite pentru fiecare tara); trebuie sa publici imagini locale si sa promovezi evenimente si oferte locale, continut user-generated
  2. Creeaza continut bazat pe activitatea social media a utilizatorilor – trebuie sa iti intelegi publicul-tinta si sa stii cum isi manageriaza timpul, pentru a le atrage atentia; foloseste un dashboard analytics pentru a vedea pe care retea sociala e mai multa activitate pentru brand-ul tau; cunoaste-ti mai bine publicul facand Q&A pe Instagram sau sondaje pe Twitter, incurajeaza-i sa-ti foloseasca # de brand
  3. Creeza continut efemeric – cercetarile arata ca in jur de 64% dintre marketeri au inclus/vor include Instagram Stories in tactica lor sociala; acest tip de continut impune o reactie imediata din partea consumatorilor, iar Storie-urile de pe Facebook si Instagram sunt solutii excelente de a-ti prezenta produsele/serviciile, a face teasing la postarile de blog, a promova oferte, a-ti umaniza brand-ul, a atrage prin continut vizual relevant momentului, a incuraja publicul sa raspunda cu # de brand sau comentarii proprii
  4. Cautarile sociale si vizuale de produse vor creste un studiu a descoperit ca 28% dintre internauti au folosit platforme social media in timp ce s-au documentat online apropo de un produs; pe Pinterest si Instagram poti face shopping, dovedind ca in ultimii ani continutul vizual este crucial; se estimeaza ca 50% dintre toate cautarile din 2020 vir fi vocale sau de imagine; creeaza poze de produs si campanii grafice care includ numele produsului si pret, pentru a transmite rapid informatia clientilor
  5. Video-ul va creste in continuare statisticile arata ca, pana in 2021, in jur de 80% din tot traficul online va fi video; 46% dintre marketeri includ clipuri video sociale in continutul propriu, 56% dintre internauti urmaresc clipuri video pe Instagram, Facebook si Twitter, iar acest tip de continut creste traficul, vanzarile, brand awareness-ul si atrage usor atentia clientilor
  6. Generatia Z va promova adoptarea VR si AR realitatea virtuala (VR) si realitatea augmentata (AR) ofera o experienta imersiva clientilor, pe care ii ajuta sa exploreze si sa incerce produse online; foloseste Facebook 360, Facebook Canvas si alte instrumente AR/VR similare, pentru a le prezetna potentialilor clienti produsele tale
  7. Incearca influencer marketingul cercetarile arata ca 22% dintre tinerii de 18-34 de ani au facut o comanda semnificativa dupa ce au vazut un influencer recomandand un produs pe platforma proprie; propune-le colaborari influencerilor credibili, pentru a-ti promova produsele/serviciile si campaniile, pentru a obtine conversii rapid, a-ti creste vizibilitatea de brand si a creste engagementul cu clientii

Leave a reply