7 ani de FashionUP.ro pe piata, in cifre
FashionUP.ro s-a lansat in 2009 pe piata autohtona de e-commerce si se adreseaza femeilor preocupate de felul in care arata, pasionate de domeniul fashion si dornice sa economiseasca timpul, facand shopping online. Site-ul a implinit recent 7 ani de existenta in Romania, anuntand – intr-un comunicat – reduceri suplimentare aniversare pentru toate produsele (reducere de 20% la toate produsele de pe site) si cateva cifre interesante, legate de acesti 7 ani:
- FashionUp.ro a avut pana acum peste 200.000 de clienti, la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse
- portofoliul magazinului include peste 40.000 de produse de la 500 de branduri de renume local si mondial
- site-ul a fost lansat cu doar 4 angajati in 2009
- dupa 2 ani, in 2011, se lansa FashionUP.bg; un an mai tarziu, in 2012, aparea si FashionUP.hu
- in 2012, site-ul a participat la primul Black Friday
- in 2016, site-ul a inregistrat o crestere de 400% fata de anul anterior si a vandut 45.000 de genti, 35.000 de rochii si 9.000 de ceasuri barbatesti
- FUP Distribution, compania care opereaza magazinul online, tinteste anul acesta afaceri de peste 30 milioane de lei
- in Romania, media cosului de cumparaturi este de aproximativ 350 de lei
- cei mai multi cumparatori revin: cifrele spun ca, in maximum 40 de zile, cei mai multi clienti plaseaza o noua comanda pe site
In ultimul an, FashionUP si-a relansat identitatea vizuala si strategia de comunicare si pozitionare pe piata, magazinul definidu-se drept „Real Brands. Smart Shopping”. In plus, a creat programul CashUP, prin care rasplateste fidelitatea cumparatorilor (la orice comanda efectuata, clientii fideli sunt premiati cu un procent din valoarea totala a comenzii, primit in cont un voucher care poate fi folosit la cumpararea de alte produse de pe site).
Si investeste in designerii si producatorii autohtoni: „In urma cu sapte ani, am debutat in zona de fashion online din Romania. Imi aduc aminte foarte bine perioada: inca se vorbea foarte mult despre criza economica, achizitiile online abia incepeau sa fie luate in serios, iar de Black Friday nici nu se stia in Romania. Dupa sapte ani, ma uit cu bucurie ca suntem in Romania, Ungaria si Bulgaria. Pot spune acum ca avem primii sapte ani de-acasa, au fost fenomenali, si ne pregatim deja pentru urmatorii. Suntem nerabdatori sa vedem ce ne rezerva viitorul si cum putem sa crestem si mai mult, alaturi de cei care ne impartasesc pasiunea pentru tendinte, moda si stil”, spune Alin Stanciu (foto, director executiv FashionUP.ro), in comunicatul amintit.
Leave a reply