Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

50 de statistici interesante despre e-commerce-ul mondial

Shopping-ul online este in plina dezvoltare, in ultimii 10 ani avand loc schimbari majore la capitolele livrare, canale de cumparare, dispozitivele utilizate si piata e-commerce globala. Specialistii estimeaza ca shopping-ul online va deveni cel mai mare canal de retail din lume in 2 ani, oamenii incepand sa cheltuie mai mult online decat offline, pentru prima data in istorie. Founderu.selz.com si econsultancy.com au adunat laolalta 50 de cifre si statistici relevante, la nivel mondial, care contureaza peisajul contemporant al comertului electronic (apropo de social media, timpi de incarcare ai unui site, comertul transfrontalier, abandonul cosurilor de cumparaturi virtuale si nu numai). Descopera-le pe toate, mai jos!

         Statistici e-commerce generale

  1. Se estimeaza ca, pana in 2040, consumatorii isi vor cumpara 95% dintre produse/servicii online (Nasdaq).
  2. 87% dintre cumparatorii de astazi folosesc review-urile e-commerce pentru a decide sa cumpere/nu ceva, iar 77% dintre ei fac apoi achitiziile online (Business.com).
  3. In e-commerce se cheltuie doar 5% din totalul sumei omnichannel, dar acesta reprezinta 40% din cresterea totala omnichannel. (Nielsen).
  4. Doar 26% din piata afacerilor mici a incercat sa isi creeeze propriul site e-commerce (Small Biz Trends).
  5. Pana in 2021, 72% din e-commerce va avea loc pe un dispozitiv mobil (Statista).
  6. Expertii estimeaza ca vanzarile virtuale globale se vor dubla intre 2018 si 2023, depasind 6 trilioane $ (Statista).
  7. In gospodariile cu un venit anual de peste 50.000 $, 9,7% din cheltuieli se fac online, in timp ce in gospodariile cu un venit mai mic, procentul este de 3,4% (Washington Post).
  8. Vanzarile de Ziua Recunostintei si Cyber Monday au crescut cu 6% in 2018, peste 7,9 miliarde $ fiind cheltuiti online doar de Cyber Monday (Washington Post).
  9. Ratele de conversie e-commerce medii sunt de 2-4% si 43% din traficul online vine din organic Search (Invesp).
  10. 55% dintre cumparatorii virtuali spun ca livrarea gratuita este cea mai importanta optiune apropo de checkout (Pixel Union).Statistici e-commerce despre SUA
  11. In jur de 8 din 10 americani fac cumparaturi pe Internet: 79% au cumparat ceva online, comparativ cu doar 22%, in 2002 (Fit Small Business).
  12. Se estimeaza ca, in 2021, in SUA vor exista 230 de milioane de cumparatori digitali (Statista).
  13. 77% dintre afacerile americane mici folosesc social media pentru tranzactii-cheie, ca vanzari, relatii cu clientii si marketing (PR Newswire).
  14. 23% dintre americani spun ca au facut mai mult shopping online in 2018, iar 11% – ca au de gand sa faca si mai mult in 2019 (Brookings).
  15. Se estimeaza ca, in 2020, vanzarile e-commerce americane vor atinge 690,84 miliarde $, crescand la 891,7 miliarde $, pana in 2022 (eMarketer).
  16. 79% din cumparatorii online americani spun ca livrarea gratuita i-ar convinge sa faca achizitii virtuale (Walker Sands).
  17. Website-urile care se incarca in mai mult de 3 secunde isi pierd 40% dintre vizitatorii initiali (Forbes).
  18. In 2018, pentru prima data in istorie, 51,4% dintre vizitele pe site-uri online de retail s-au facut pe smartphone, in noiembrie-decembrie (sezonul de cumparaturi de Sarbatori), acestea reprezentand 33% dintre venituri (Adobe).
  19. Sectorul cumparaturilor alimentare online creste intr-un ritm mai intens decat vanzarile alimentare, per total: in 2017, cea dintai a crescut cu 26,5%, de aproape 9 ori mai rapid decat cea din urma. Pe de alta parte, ca valoare, alimentele online au insemnat $31,39 miliarde $, iar valoarea totala a industriei alimentare americane a fost de 1,043 trilioane $ (Internet Retailer).

    Statistici e-commerce despre Asia
  20. China a devenit cea mai mare piata e-commerce din lume in 2013, depasind SUA si mentinandu-si pozitia pana astazi (PWC).
  21. Pana in 2023, vanzarile online de retail in zona Asia-Pacific vor atinge 2,5 trilioane $, echivalentul a 28% din totalul vanzarilor de retail globale; India ramane regiunea cu cea mai mare dezvoltare din lume, la acest capitol, atingand vanzari online de 85 miliarde $, pana in 2023 (Forrester).Statistici e-commerce despre Marea Britanie si UE
  22. 51% dintre consumatorii britanici spun ca prefera shopping-ul online (Ecommerce News UK).
  23. Cumparatorii online britanici folosesc Internetul pentru 87% dintre achizitiile lor de retail (Ecommerce News EU).
  24. 57% dintre cumparatorii online spun ca au cumparat transfrontalier (Nielsen).
  25. Sectorul cumparaturilor alimentare online creste lent – cu 0,9% in 2 ani (de la 6,1% in 2016, la 7% in 2018), urmand sa reprezinte 10% din totalul vanzarilor alimentare pana in 2023. Valoarea cumparaturilor alimentare online a fost de 12,3 miliarde £ in 2018 si va ajunge la 19,8 miliarde £ pana in 2023 (Mintel).Statistici e-commerce despre marketing si social media
  26. 74% dintre persoane intra pe retele sociale cand se gandesc sa cumpere ceva (Tapinfluence).
  27. 18% dintre cautarile locale se incheie cu o vanzare in 24 de ore (Researchgate).
  28. 85% dintre clienti incep calatoria de cumparare peun dispozitiv si o termina pe altul (Think with Google).
  29. Facebook este reteaua sociala cu cele mai puternice statistici e-commerce, iar in 2018, 78% dintre cumparatorii de 18-34 de ani au spus ca au gasit prima data un produs pe Facebook (Axios).
  30. 49% dintre utilizatorii de Instagram au cumparat un produs dupa ce l-au vazut pe Insta, 37% dintre ei intr-un magazin fizic (Facebook).
  31. 60% dintre utilizatorii de Pinterest folosesc retetaua sociala ca sursa de inspiratie pentru shopping, comparativ, procentele pentru motoarele de cautare, prieteni/familie si alte platforme sociale sunt de 48%, 41%, respectiv 35% (Pinterest).
  32. 65% dintre directori intra pe un website dupa ce au urmarit un clip video legat de acesta pe YouTube (HubSpot).
  33. Rata de conversie medie pentru Google Ads este de 1,91% si de 1,74% pentru Bing Ads (Wordstream).
  34. 75% dintre clienti sunt atenti la ad-urile de retargetare (Invesp).
  35. 72% dintre membrii Generatiei Y (25-39 de ani) care cumpara online nu au o problema cu retargetarea (Neil Patel).

    Statistici e-commerce despre voice search, text si mobile
  36. Shopping-ul mobile a crescut de la 8% la 15% in 2019, in timp ce cumparaturile virtuale pe desktop au scazut de la 78% la 63% (Invesp).
  37. Afacerile mici pot avea rate de conversie mobile cu pana la 30% mai mari decat comerciantii mari (Practical Ecommerce).
  38. 10% dintre cumparatorii online au folosit o boxa inteligenta pentru a cumpara ceva, la un moment dat (NPR/Marist).
  39. In SUA, 16% dintre detinatorii de boxe inteligente au cumparat lunar prin intermediul comenzilor vocale. In total, 21,1% dintre adulti au incercat voice shopping-ul (Voicebot.ai).
  40. 2% dintre proprietarii de Alexa au folosit-o pentru a face shopping online (Forbes).
  41. 98% dintre toate SMS-urile de marketing sunt deschise (Search Engine Journal).
  42. Cautarile vocale reprezinta peste 20% dintre toate cautarile din Google App (Social Media Today).
  43. 69% dintre utilizatorii de smartphone ar cumpara mai degraba de pe un site e-commerce, decat sa raspunda usor la intrebarile puse de echipa acestuia (Blue Corona).Statistici e-commerce despre abandonul cosului de cumparaturi
  44. Conform unui studiu din 2017, 69,89% dintre clienti isi abandoneaza cosurile de cumparaturi virtuale (Baymard).
  45. 22% dintre clinetii online abandoneaza cosul din cauza costurile neasteptate care apar in timpul checkout-ului (Small Biz Trends).
  46. Rata de abandon pe mobile e de 85,6% (Barilliance).
  47. 24% dintre persoanele care isi abandoneaza cosul virtual vor sa isi salveze produsele din el, pentru a le cumpara/analiza ulterior (Optin Monster).

    Statistici
    e-commerce despre marketplace-uri
  48. 96% dintre americanii care fac shopping online aleg un marketplace, fata de 85% in 2016; Procentul este acelasi in Europa si Canada, atinge 98% in Asia si 99% in Mexic (UPS).
  49. Amazon este primul site pe care intra 54% dintre consumatorii americani, cand cauta sa cumpere un produs online, si al doilea pe care intra 22% dintre ei; procentele sunt de 15%, repsectiv 22% pentru Google, 6%, respectiv 14% pentru Walmart (Internet Retailer).
  50. Pana in 2021, pe Amazon s-ar putea face 50% dintre toate vanzarile e-commerce din SUA, acum procentul fiind de 38% (Needhan & Co).

Leave a reply