Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

5 motive pentru care e-mail marketingul e important in e-commerce

E-mail marketingul este unul dintre cele mai puternice instrumente prin care un brand poate mentine legatura cu propriii clienti, a-si vinde produsele, a le prezenta noile oferte si a solidifica loialitatea clientelara, citim pe sendlane.com. Acest canal de comunicare este important pentru orice magazin online, deoarece:

  1. Este cea mai eficienta modalitate a ajunge la clienti. Toata lumea isi verifica e-mail-ul des, iar conform Statista, 52% dintre noi fac asta o data la 2 ore! De aceea, marketingul via e-mail vine la pachet cu o sansa de 79% ca destinatarul sa primeasca mesajul trimis de brand. In plus, e-mail-urile au o rata medie de deshidere de 30%. Pentru a folosi eficient aceasta metoda, site-rile online pot atrage clientii cu un mesaj automatizat de bun venit (in momentul cand isi fac cont pe site) sau cu unul care le ofera o reducere (la abonarea la newsletter), le pot oferi mesaje personalizate (urari de la multi ani) si e-mail-uri care le amintesc ca au abandonat cosul virtual de cumparaturi, le pot trimite un newsletter lunar, e-mail-uri legate de comanda lor, lansarea de produse noi, etc.
  2. Aduce garantat bani in buzunarul brandurilor. Dintre toate canalele de marketing existente, e-mail-ul le ofera brandurior cel mai bun ROI: la fiecare dolar cheltuit, acestea castiga 42 $. Motivele sunt urmatoarele: poti trece usor peste reclamele de pe Google, Facebook si Instagram, dar iti verifici mereu mesajele din inbox; un e-mail primit din partea unui brand este un e-mail pe care ai acceptat sa il primeti si te poti oricand dezabona.
  3. E usor de modificat si personalizat, pentru publicul tau tinta. Daca folosesti instrumente de automatizare, poti trimite usor mesaje personalizate (include numele destinatarului in e-mail; anunta-l ca un produs similar unuia cumparat deja de el e la reducere; trimite-i un articol de blog propriu, care crezi ca il va interesa; ofera-i o reducere VIP, daca iti e client de ani buni). 72% dintre clienti aleg sa citeasca mesaje primite doar daca sunt personalizate, iar personalizarea vine la pachet cu o rata de deshidere a e-mail-urilor mai mare cu 50%.
  4. Eficienta campaniilor de marketing e usor de masurat. Profitabilitatea si succesul unei astfel de campanii se masoara prin ratele de deschidere, click-through, conversie, bounce, numarul de plangeri legate de spam si de dezabonari, cresterea listei de abonati si engaementul generat de e-mail-urile brandului tau.
  5. Creste masiv brand awareness-ul si loializarea clientelara. Daca e folosit bine, e-mail marketingul te ajuta sa transformi clientii in fani si ambasadori de brand, sa creezi o comunitate in jurul afacerii tale online, sa faci clientii sa simta ca fac parte dintr-un club exclusiv.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply