Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

5 moduri de a converti clientii de Sarbatori in clienti fideli

5-ways-to-convert

Cel mai importanta produs cumparat in ciclul de viata al oricarui client este al doilea, scrie success.zaius.com. Anul trecut, de Sarbatori, in SUA s-a cumparat cu 3,1% mai mult si anul acesta se estimeaza o crestere si mai mare, de 3,6% (Federatia Nationala de Retail/NRF se asteapta la vanzari de 655,8 miliarde $ in noiembrie – decembrie 2016), iar anual procentul de cumparaturi online creste.

In SUA, 74% dintre retaileri spun ca 20% dintre vanzarile anuale se produc in perioada Sarbatorilor de iarna. 41% din veniturile online totale din America vin de la clientii fideli, dar doar 8% dintre americani sunt fideli; din nefericire, majoritatea oamenilor fac o singura tranzactie si nu devin clienti fideli in online: doar 20% dintre cei care cumpara de la tine online pentru prima data vor mai reveni pe site si a doua oara, in acelasi scop. Vestea buna este ca, 45% dintre clientii care revin si cumpara a doua oara o vor face si a treia oara! Pentru a converti clientii de Sarbatori in clienti fideli trebuie sa:

  1. Nu uita ce ai invatat anul trecut, de Sarbatori – folosind datele legate de comportamentul clientilor tai in 2015, poti lua decizii corecte anul acesta si poti maximize ROI-ul; vezi ce campanii au determinat lumea sa revina pe site-ul tau in ianuarie – februarie, pentru a cumpara din nou; determina ce alte produse ar putea atrage un prim client si momeste-l cu ele
  2. Profita de feature-urile oferite de retelele de socializare si de motoarele de cautare –in 2014, Facebook a introdus Custom Audiences (care permite incarcarea listelor de clienti pe Facebook, pentru targetare avansata); in 2015, Google lansa Customer Match (care ofera aceleasi optiuni pentru toate domeniile de sub umbrela Google, inclusiv YouTube); imparte-ti clientii in functie de numarul de dati in care au cumparat de la tine si targeteaza cu reclame clientii care au cumparat un singur produs in noiembrie –  decembrie, au deschis reclame la alte produse, dar nu le-au cumparat
  3. Trimite email-uri de abandon – sunt extrem de eficiente in a convinge pe cineva sa cumpere a doua, a treia sau a patra oara, reamintindu-i ca a intrat pe site-ul tau, s-a uitat la laptop-uri, dar nu a cumparat, iar acum laptop-urile sunt la reducere (de exemplu)
  4. Lucreaza la un program de fidelizare – majoritatea retailerilor isi loializeaza cumva clientii, oferindu-le puncte la fiecare cumparatura, care atrag reduceri, access la produse exclusive sau gratuitati chiar; dar un client care intra pe site-ul tau doar de Sarbatori si nu are de gand sa revina, o va face convins fiind de o oferta de genul: ai cheltuit 87 $ la noi, cumpara si a doua oara de minim 13 $ si primesti un voucher/reducere/livrare gratuita etc.
  5. Urmeaza laolalta toti pasii anteriori – ia decizii informat fiind, bazandu-te pe ce stii din anii trecuti despre comportamentul clintilor si performantele campaniilor tale; trimite mail-uri tintite clientilor care au renuntat la cos la a doua vizita la tine pe site; daca trece o saptamana si clientul nu revine pe site, bate-l la cap cu oferte personalizate

Raspunde la aceasta intrebare