4 principii de optimizare a unui landing page, pentru a genera lead-uri
A atrage si a mentine atentia consumatorilor online este o provocare din ce in ce mai complexa, pentru magazinele e-commerce, in contemporaneitate, citim pe thinkwithgoogle.com. Odata captata atentia acestora, a le obtine informatiile este si mai greu. Landing page-urile nu sunt mereu cele mai populare modalitati de a face asta, dar – daca sunt concepute bine si optimizate constant – pot converti consumatorii in lead-uri solide.
Sursa amintita propune urmatoarele 4 principii de optimizare a unui landing page, pentru a creste generarea de lead-uri:
- Scrie texte clare si concise, care iti transmit valorile. Pentru a incuraja cele mai bune rezultate, un landing page ar trebui sa comunice usor si rapid care e valoarea ofertei facute privitorului (un ghid, un set de template-uri, un webinar, etc.). Deci nu folosi termeni de jargon, fii transparent si explica foarte clar ce trebuie sa faca vizitatorul paginii, in schimbul continutului oferit de tine, cum ii va rezolva acest continut problema si ce va primi, concret.
- Atrage consumatorii via clipuri video. Daca o imagine face cat o mie de cuvinte, atunci un clip video face cat un milion. Atrage atentia vizitatorului prin imagini si clipuri video interesante, care pot imbunatati ratele de conversie si sublinia CTA-ul din pagina. Conform unui studiu HubSpot, 30% dintre landing page-urile de top au continut video.
- Limiteaza navigarea si include un CTA clar. Scopul unui landing page e saobtii informatiilede contact ale potentialilor clienti, in schimbul unei oferte sau a continutului oferit gratuit. De aceea, privitorul trebuie sa nu dea scroll mult in pagina, sa nu fie nevoit sa navigheze prea mult si sa intelegeafa rapid care e valoarea oferita de produsele tale si site-ul tau e-commerce. Include un CTA clar (ca „Descarca” sau „Aboneaza-te”) in partea superioara, in centrul si in partea de jos a paginii, pentru a creste conversiile. Un CTA personalizeat/smart poate converti cu 202% mai bine decat unul standard.
- Creeaza o strategie de achizitie a lead-urilor. Conform unui raport marca HubSpot, companiile obtin o crestere de 55% a lead-urilor cand isi crsc numarul de landing page-uri de la 10 la 15. O strategie de succes apropo de landing page-uri include pagini diferite, orientate catre publicuri-tinta diferite (in functie de unde au dat click pe site, pentru a ajunge in respectiva pagina) si avand un design care tine cont de motivatia privitorilor. Cu cat ai landing page-uri mai relevante pentru anumite segmente de public, cu atat Google Ads-urile tale vor aparea pe o pozitie mai buna.
Leave a reply