4 magazine online cu politici de retur care atrag clientii
In saptamanile de dupa Sarbatorile de iarna, multe persoane returneaza produsele cumparate inaintea acestora, iar retailerii online isi pot modifica politica de retur, pentru a se asigura ca nu raman in pierdere, scrie cnbc.com. Dar altii aleg sa le usureze clientilor lor returnarea produselor care nu le sunt pe plac si, astfel, se asigura ca acestia nu vor alege alt magazin pentru a-si cheltui banii, ci vor reveni tot la ei:
- ZAPPOS: compania din Las Vegas care vine imbracaminte si incaltaminte are o politica de retur gratuita si valabila 365 de zile, iar livrarea cumparaturilor online e si ea gratuita, deci poti decide oricand ca nu iti mai place produsul cumparat; in plus, daca anul in care cumperi ceva de la ei e bisect, ai 4 ani la dispozitie pentru a il returna; daca ai primit un cadou de la Zappos.com si vrei sa il dai inapoi, nu ai nevoie de chitanta, doar de email-ul/numarul de telefon al celui care ti-a facut cadoul (Zappos iti va schimba produsul sau iti va oferi posibilitatea de a cumpara altceva de la ei de pe site); politici similare de retur au si magazinele REI si Bed Bath and Beyond
- KOHL’S: kohls.com vinde imbracaminte, incaltaminte, jucarii si accesorii pentru bucatarie; compania nu are limita de retur; daca platesti via card, angajatii iti pot cauta rapid comanda, accesandu-ti cardul, si iti returneaza imediat banii; daca ai platit cash/ai primit cadou produsul cu pricina, pastreaza chitanta (fara ea, ti se da doar dreptul sa cumperi alt produs de aceeasi bani, in magazin); politici similare de retur au si magazinele Nordstrom, Anthropologie si Macy’s
- ASOS: retailerul specializat in imbracaminte si incaltaminte iti permite sa returnezi ce ai cumparat in 28 de zile, inclusiv produse la reducere, lenjerie si costume de baie
- L.L. BEAN: poti returna orice (magazinul vinde imbracaminte, incaltaminte, bagaje, accesorii pentru vanatoare si pescuit, accesorii pentru casa) oricand, daca nu iti mai convine produsul, astfel compania asigurand clientul ca o pereche de bocanci in care investeste ceva bani acum il va tine ani buni; retururle in locul carora iti primesti banii inapoi sunt posibile doar in magazinele fizice, nu in cel online; politici similare de retur au si magazinele Sephora, Athleta, Patagonia
Leave a reply