Cum atrage Architectural Digest consumatorii de pe YouTube, pe propriul websiste e-commerce
Anul trecut, Architectural Digest si-a redefinit strategia e-commerce: a adaugat link-uri de marketing afiliat la seria „Open Door” de pe YouTube si a inceput sa redirectioneze privitorii catre propriul website e-commerce. Aici, acestia puteau cumpara produsele vazute in format: „Open Door” prezinta locuintele vedetelor. Digiday.com a stat de vorba cu Amy Astley (Global Editorial Director, Architectural Digest) despre cum publicatia detinuta de Conde Nast ofera astfel o experienta mult mai profunda, mai bogata si mai vizuala utilizatorilor, cu fotografii ale tuturor articolelor.
Schimbarea strategiei a coincis cu faptul ca publicatia si-a dublat veniturile online, in ultimii 2 ani. Abordarea anterioara de incorporare a link-urilor afiliate de pe platforma in descrierile clipurilor de pe YouTube functiona, dar a avea propriul website de unde cei interesati sa cumpere produsele prezentate in seria „Open Door” (architecturaldigest.com/shopping) functioneaza mult mai bine.
„Am observat o crestere de patru ori a veniturilor generate de «Open Door» prin intermediul achizitiilor de pe website”, explica Amy Astley. Architectural Digest scoate in evidenta link-ul catre platforma lor intr-un comentariu pinned de pe YouTube.
Architectural Digest pregateste acum inca o actualizare majora a strategiei sale comerciale. In martie, publicatia intentioneaza sa relanseze sectiunea AD Shopping, aparuta in ianuarie 2024, care gazduieste produsele incluse in „Open Door” si selectiile de produse alese manual de echipa Architectural Digest, inclusiv de Astley.
„Principala revizuire pe care ne-o dorim in acest an este sa ne sprijinim mult mai mult pe alegerile echipei noastre, ale editorilor si designerilor, si sa integram mai bine tot continutul de shopping in tot ceea ce facem”, transmite Astley. In plus, in aprilie, publicatia va include in sectiunea e-commerce si parfumuri de interior.
Leave a reply