Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

23 octombrie – 30 noiembrie 2020: Black Friday, la Flanco.ro

Flanco anunta, intr-un comunicat de presa, ca a ajuns la cea de-a 10-a editie de Black Friday, anul acesta deruland sezonul de promotii in perioada 23 octombrie – 30 noiembrie. Retailerul de produse IT&C, electronice si electrocasnice va oferi reduceri de pana la 80% la peste 1 milion de produse vandute online si in cele 157 de magazine (din 117 orase din Romania).

„Editia a 10-a de Black Friday este una cu totul diferita, nu numai pentru conditiile de piata cu totul neobisnuite, dar si pentru faptul ca este o editie aniversara. Pentru ca Black Friday se adauga peste un business de livrare si asa foarte intens, si pentru ca situatia din tara se schimba de la o saptamana la alta, am decis ca anul acesta sa avem mai mult de o luna de Black Friday – pentru a da timp clientilor sa isi achizitioneze orice produs, fara a fi nevoie sa se grabeasca in magazine sau pe site si fara a pune presiune pe livratori, intr-o singura zi de reduceri”, transmite Dragos Sirbu (CEO Flanco Retail).

Pentru Black Friday 2020, Flanco va avea oferte in special la produsele care au avut cele mai mari vanzari si si-au demonstrat utilitatea, in ultimele luni: aspiratoare robot, televizoare, smartphone-uri, automate de cafea, purificatoare de aer, uscatoare de rufe. Clientii vor avea posibilitatea sa faca retur, sa ridice comanda din orice magazin din reteaua Flanco (pentru a vedea si verifica produsul inainte), sa utilizeze livrarea in EasyBox sau cea programata (servicii implementate in ultimele luni).

„Anul acesta, incurajam clientii sa isi permita ce este mai bun, iar noi ne vom da interesul sa le oferim cele mai bune oferte, tinand cont de nevoile pe care le au in situatia actuala, sensibil diferite fata de anii trecuti. Daca in anii trecuti, cuvantul cheie, atunci cand venea vorba de Black Friday, era reinnoire a tehnologiilor, anul acesta lucrurile se vor schimba, iar cuvintele cheie vor fi utilitate si confort. Fiecare client va dori sa faca din propriul camin un loc in care sa se poata simti mai bine, avand in vedere faptul ca pandemia ne forteaza in continuare sa limitam, pe cat de mult putem, iesirile in spatiile publice”, adauga Dragos Sirbu.

Leave a reply