Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Bonami are campanie speciala de Sarbatori si estimeaza vanzari de +60% YoY

Magazinul online de mobilier si decoratiuni Bonami anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea campaniei de Sarbatori „Un Craciun doar al tau”, estimand vanzari in crestere cu 60% fata de anul trecut, in sezonul festiv: 30 de milioane € (din care 3 milioane € pe piata din Romania). Promotia de Craciun are loc in perioada 1 octombrie – 20 decembrie: fiecare leu cheltuit va fi returnat sub forma de credit, in contul cumparatorilor, pe 24 decembrie (carel e pot apoi cheltui pe site pana pe 31 decembrie).

„Luand in considerare intreg sezonul toamna-iarna (ce include atat perioada Sarbatorilor, cat si evenimente speciale, cum sunt Black Friday sau Cyber Monday), piata din Romania reprezinta pentru noi 15% din vanzarile totale. Ne asteptam la o crestere importanta a numarului de clienti ce cumpara online, pentru prima data. De aceea ne-am pregatit temeinic, cu un stoc important. Momentan avem 400.000 de produse, urmand ca numarul sa creasca la 500.000, in perioada Sarbatorilor. Selectia include si 500 de obiecte decorative special alese pentru sezonul festiv”, transmite Pavel Voparil (foto, CEO Bonami).

Pregatirile logistice si de marketing pentru sezonul Sarbatorilor au inceput inca din luna iulie, cand s-a decis strategia de comunicare si continutul campaniilor. Contrar tendintelor traditionale (de a impinge constant clientii sa cumpere cat mai mult in perioada Sarbatorilor), Bonami are o alta abordare. Pavel Vopařil a precizat: „Anul acesta am ales sa privim din alt unghi Craciunul. Sezonul festiv este un moment in care oamenii se simt sub presiune, atat financiar, cat si din punct de vedere al timpului sau al carierei. Ne-am dorit sa le fim alaturi, mai ales in situatia actuala. Mesajul nostru este ca poti sa nu ai bradul perfect, poti sa-ti cumperi chiar tie primul cadou de Craciun, este in regula daca Mos Craciun vine mai devreme sau daca optezi pentru un festin netraditional, deoarece este Craciunul tau si va fi minunat exact asa cum alegi tu sa fie”, a explicat CEO-ul companiei.

Leave a reply