Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

22% dintre e-mailurile comerciale nu ajung in inbox-ul abonatilor

Unul din cinci (22%) e-mailuri comerciale trimise la nivel global in prima jumatate a anului 2013 nu au ajuns in inbox-ul abonatului, arata un studiu efectuat de Return Path.

Asta inseamna ca miliarde de mesaje transmise cu acordul expres al recipientului au ajuns fie in folderul de spam sau chiar n-au ajus deloc la destinatie.

 Mai mult, rata de livrabilitate la nivel global in inboxul destinatarilor a scazut usor fata de prima jumatate a anului 2012, inregistrand o scadere de  4% comparativ cu acceasi perioada a anului trecut.

Bineninteles ca trebuie sa vedem si partea buna a lucrurilor si anume ca 78% dintre mesajele de marketing ajung la recipientul vizat.

Livrabilitatea este un subiect pe care il vom dezbate pe larg in cadrul evenimentului nostru, Email Marketing Census 2013. Companiile intervievate (58%) spun ca filtrarea adreselor si asigurarea unor liste actualizate de recipienti au cel mai mare impact asupra livrabilitatii, aceasta crescand cu 4% din 2012.

Urmatorii factori mentionanti ca importanta sunt relevanta e-mailului pentru recipient (45%), reputatia expeditorului (44%) si folosirea unor date opt-in confirmate (30%).

In ceea ce priveste atribuirea responsabilitatii pentru livrabilitate, aproximativ 84% din companii au spus ca aceasta cade pe umerii echipei de marketing in timp ce doar 28% cred ca raspunderea  apartine providerului de e-mail services (ESP). In acelasi timp respondentii din cadrul agentiilor atribuie responsabilitatea ESP-ului (40%) sau lor insisi (36%).

Livrabilitatea pe industrii

Studiul celor de la Return Path a analizat rata livrabilitatii si in functie de industrie. Retail-ul s-a dovedit a fi unul dintre cele mai bune sectoare de pie piata cu o rata a livrabilitatii in inbox de 92%, mai mult cu 5% decat totalul pe anul trecut.

Doar utilitatile (95%), produsele de consum (93%) si jurnalismul (97%) au mers mai bine in prima jumatate a anului 2013.

Raportul sugereaza ca rata mare de livrabilitate atinsa de retaileri reflecta o tendinta actuala a consumatorilor de a solicita oferte opt-in.

Sursa: http://econsultancy.com/ro/blog/63148-22-of-marketing-emails-fail-to-reach-the-subscriber-s-inbox-report

Raspunde la aceasta intrebare