22% dintre e-mailurile comerciale nu ajung in inbox-ul abonatilor
Unul din cinci (22%) e-mailuri comerciale trimise la nivel global in prima jumatate a anului 2013 nu au ajuns in inbox-ul abonatului, arata un studiu efectuat de Return Path.
Asta inseamna ca miliarde de mesaje transmise cu acordul expres al recipientului au ajuns fie in folderul de spam sau chiar n-au ajus deloc la destinatie.
Mai mult, rata de livrabilitate la nivel global in inboxul destinatarilor a scazut usor fata de prima jumatate a anului 2012, inregistrand o scadere de 4% comparativ cu acceasi perioada a anului trecut.
Bineninteles ca trebuie sa vedem si partea buna a lucrurilor si anume ca 78% dintre mesajele de marketing ajung la recipientul vizat.
Livrabilitatea este un subiect pe care il vom dezbate pe larg in cadrul evenimentului nostru, Email Marketing Census 2013. Companiile intervievate (58%) spun ca filtrarea adreselor si asigurarea unor liste actualizate de recipienti au cel mai mare impact asupra livrabilitatii, aceasta crescand cu 4% din 2012.
Urmatorii factori mentionanti ca importanta sunt relevanta e-mailului pentru recipient (45%), reputatia expeditorului (44%) si folosirea unor date opt-in confirmate (30%).
In ceea ce priveste atribuirea responsabilitatii pentru livrabilitate, aproximativ 84% din companii au spus ca aceasta cade pe umerii echipei de marketing in timp ce doar 28% cred ca raspunderea apartine providerului de e-mail services (ESP). In acelasi timp respondentii din cadrul agentiilor atribuie responsabilitatea ESP-ului (40%) sau lor insisi (36%).
Livrabilitatea pe industrii
Studiul celor de la Return Path a analizat rata livrabilitatii si in functie de industrie. Retail-ul s-a dovedit a fi unul dintre cele mai bune sectoare de pie piata cu o rata a livrabilitatii in inbox de 92%, mai mult cu 5% decat totalul pe anul trecut.
Doar utilitatile (95%), produsele de consum (93%) si jurnalismul (97%) au mers mai bine in prima jumatate a anului 2013.
Raportul sugereaza ca rata mare de livrabilitate atinsa de retaileri reflecta o tendinta actuala a consumatorilor de a solicita oferte opt-in.
Leave a reply