Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

2022 va fi anul in care ne vom orienta complet spre shopping-ul omnichannel

Anul acesta, vanzatorii cu amanuntul si clientii lor vor asista la o modificare permanenta in retail: adoptia permanenta a shopping-ului omnichannel, scrie ecommercetimes.com. Lumea a revenit in magazinele fizice, dar inflatia reduce sumele cheltuite, de aceea rolul locatiilor offline, traditionale, a fost redefinit – spun specialistii din industria de retail.

Retailerii care se axeaza pe inovatii tehnologice (pentru a crea magazine mai eficiente), cei care isi simplifica operatiunile si folosesc o platforma e-commerce robusta sunt cei care vor avea de castigat. Din cauza pandemiei COVID-19, majoritatea afacerilor au fost fortate sa se axeze pe mediul digital si sa investeasca in campanii de marketing online, in timp ce – in paralel – destule site-uri e-commerce au deschis si locatii fizice. De aceea, expertii spun ca retailul omnichannel a devenit ceva asumat, in industrie, iar tot mai multe afaceri inteleg si implementeaza aceasta complementaritate intre online si offline.

Magazinul offline a devenit noul centru de fulfillment, un loc unde poti cumpara produsul dorit si interactiona cu brandul respectiv, de unde poti ridica o comanda facuta pe Internet, dar si care iti poate livra acasa ceva ce nu e expus pe rafturi, ci se afla in depozitul din spate. E-commerce-ul nu va disparea nicaieri si continua sa evolueze, iar afacerile care vor oferi clientilor mesaje personalizate si care vor folosi in mod consistent tehnologii ca inteligenta artificiala si machine learning-ul vor ajunge cu succes la clienti.

Tot mai multe branduri vor folosi, anul acesta, platforme de customer data (CDP), pentru a-si monetiza mai bine campaniile de marketing, a-si organiza informatiile despre clienti si a le trimite mesaje personalizate, la momentul potrivit. Odata cu disparitia cookie-urilor third-party din tracking-ul Google, brandurile trebuie sa isi foloseasca propriile date colectate, pentru a crea strategii. Iar comerciantii ofline vor integra instrumente e-commerce (ca software-ul CRM si sisteme de plata cashless), pentru a oferi vanzari omnichannel consumatorilor.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply