In 2022, IMM-urile germane au avut vanzari cross-border de 4,75 miliarde €, pe Amazon
Din ce in ce mai multe afaceri mici si mijlocii din Germania folosesc platforma Amazon.de pentru a vinde cu succes online, pe plan local si international. Anul trecut, cele 47.500 de IMM-uri active pe platforma e-commerce au avut o valoare medie a comenzilor transfrontaliere de 100.000 €, aflam de pe ecommercenews.eu. Pana la finalul anului trecut, 3 din 4 IMM-uri germane vindeau si cross-border.
Asta noteaza un raport citat de Amazon, companie care domina retail-ul digital in Germania si influenteaza semnificativ si comertul cu amanuntul offline. Gigantul e-commerce american a transmis ca niciodata pana acum platforma nu a avut atat de multe IMM-uri active. Acestia au vandut 725 de milioane de produse, in 2022, ajungand la un total de 4,75 de miliarde € (+10% YoY). Evident, cifrele variaza mult, in functie de fiecare afacere: de exemplu, 3.800 de IMM-uri germane au avut venituri de peste 1 milion € doar pe Amazon.
Amazon estimeaza ca afacerile mici si mijlocii din Germania au creat 160.000 de locuri de munca, gratie prezentei lor pe marketplace. „Scopul nostru pentru IMM-uri este sa fie increzatoare si sa aiba succes in Europa, pe plan digitala”, a transmis presei Xavier Flamand (VP Amazon Europe Seller Services).
Leave a reply