Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

In 2020, WatchShop.ro tinteste 30% din CA din brand-uri exclusive

Magazinul online WatchShop.ro estimeaza, intr-un comunicat de presa, ca – pana la finalul acestui an – va genera aproximativ 30% din cifra de afaceri totala din vanzarile celor 5 brand-uri premium distribuite in exclusivitate in Romania. Acestea pot fi gasite online, in showroom-ul retailerului din Bucuresti (Str. Morilor, nr. 42) si la cei 12 parteneri din tara si sunt: Ingersoll, Accurist, Sekonda, William S si nou lansatul Marc Jacobs. Cel din urma brand de ceasuri premium este prezent pe site cu peste 30 de modele de ceasuri, cu preturi intre 1.250 si 2.250 de lei.

Cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania anunta ca se asteapta ca vanzarile de ceasuri Marc Jacobs sa genereze 10% din totalul inregistrat in 2020. Pana la finalul anului, WatchShop.ro va diversifica gama de produse si va aduce mai multe modele Marc Jacob, in functie de feedback-ul clientilor.

„Am vazut, in ultimele luni, un interes crescut pentru ceasuri de designer, iar printre brand-urile cel mai des mentionate de clientii nostri se numara Marc Jacobs, pe care am decis sa-l aducem in exclusivitate in Romania. Este un brand fashion, trendy si chiar aspirational, as spune, pozitionat in zona produselor medium-high. Ne este foarte clar ca acum se pliaza foarte bine pe preferintele romanilor, care cauta ceasuri cu un design contemporan si pentru care aloca bugete mai mari decat o faceau inaintea pandemiei COVID-19. Este un moment oportun pentru comertul online de ceasuri si bijuterii, care are toate premisele unei cresteri rapide, intrucat nevoia de interactiune cu produsul nu este una mare, iar acest lucru este acum inteles inclusiv de cumparatorii care inainte erau exclusiv din offline”, transmite Catalin Florea (foto, CEO WatchShop.ro).

Leave a reply