Complice.ro: pana in 2022, experientele cu vedete = 30% din vanzarile B2C
Magazinul de cadouri experientiale Complice.ro anunta, intr-un comunicat de presa, extinderea categoriei de experiente cu celebritati (cu mesaje video personalizate, transmise online). Lansate inca din luna martie, ca prim pas spre adaptarea la contextul de distantare sociala impus de pandemia COVID-19, mesajele de la vedete vor reprezenta aproape 10% din valoarea experientelor accesate de segmentul B2C anul acesta, estimeaza magazinul. Experientele cu celebritati isi vor creste astfel ponderea la aproape 30% din acest segment, pana in 2022.
Interesul pentru aces tip de cadouri experientiale a existat inca de la lansarea site-ului de cadouri, acestea constituind un segment important din portofoliul de lansare. In 2019, acestea au reprezentat 17% din cifra de afaceri realizata de Complice.ro pe segmentul clientilor residential, fiind printre cele mai populare optiuni. Pana la declansarea restrictiilor sociale, experientele care implicau persoane publice se desfasurau offline, insa noua realitate a accelerat dezvoltarea online a acestui segment. Printre vedete se numara Monica Anghel, Irina Margareta Nistor, Helmut Duckadam, Wilmark, Victor Hanescu si Andreea Runceanu (Amadeus).
„Realizarea acestor experiente este independenta de locatie, fiind personalizate, inregistrate si transmise online de catre vedeta respectiva. Faptul ca pot fi accesate la distanta este un avantaj in aceasta perioada. Pe fondul interesului manifestat de clienti, portofoliul de experiente video cu celebritati este intr-o permanenta extindere, acestea fiind usor de adaptat unor situatii diverse: aniversari, o reusita importanta, o situatie mai dificila, un job nou sau, pur si simplu, o surpriza din partea echipei ori prietenilor”, transmite Oana Pascu (foto, Fondator Complice.ro).
Complice.ro a debutat cu o crestere de 200% in prima parte a anului, insa situatia pandemica globala din ultimele trei luni a blocat majoritatea proiectelor B2B noi si a afectat vanzarile pe segmentul B2C. In total, media comenzii a scazut cu 30% si a ajuns la o valoare de 230 €. „Desi am adaptat foarte rapid portofoliul de experiente prin migrare catre online si am lansat experiente noi inca din martie, tranzitia are loc destul de lent. Astfel, pentru anul acesta revizuim prognozele permanent si ramanem orientati catre dezvoltarea experientelor online. De asemenea, vom continua adaugarea in portofoliu de experiente offline, care permit desfasurarea in conditii de siguranta deplina”, precizeaza Oana Pascu.
Leave a reply