2-15 noiembrie 2020: Black Friday la WatchShop.ro
WatchShop.ro (cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania) anunta, intr-un comunicat de presa, inceperea campaniei „The Amazing Black Friday”, cu cele mai multe reduceri din an la ceasuri si produse conexe. Black Friday 2020 se desfasoara in intervalul 2-15 noiembrie si vine cu o serie de noutati si premiere:
- cel mai ieftin ceas va putea fi achizitionat la pretul de 1 leu
- oferta include aproximativ 15.000 de repere, de la cele mai cautate brand-uri de ceasuri pe durata intregului an (cu reduceri de pana la 90%)
- clientii vor putea cumpara si ceasuri de la brand-uri de lux, pe care WatchShop.ro le va lista exclusiv pe durata Black Friday 2020, cu reducerile de pana la 30%
- pentru prima data, introduce in site si noi categorii de produse in campania de Black Friday – dispozitive cu ceas, produse de igienizare si curatare a spatiilor (de tipul lampilor UV)
- campania aduce, in premiera, o componenta de gamification, care sa-i incurajeze pe clienti sa se documenteze inainte de a cumpara si sa-i recompenseze cu premii si reduceri mai mari – WatchShop.ro a pregatit challange-uri zilnice (puzzle-uri, treasure hunt-uri sau quizz-uri), care, odata rezolvate, le vor oferi clientilor acces la cadouri, discounturi suplimentare si ceasuri la doar 1 leu
- daca pe durata campaniei, clientii cumpara un ceas care ulterior va fi listat cu o reducere mai mare (pana pe 15 noiembrie), diferenta de pret va fi primita inapoi
Magazinul online estimeaza dublarea vanzarilor de Black Friday 2020, fata de anul trecut, in conditiile in care comertul online a fost, de la inceputul pandemiei COVID-19, canalul perfect de adaptare pentru piata de retail. Aceasta tendinta se va accentua, iar vanzarile de accesorii, asa cum sunt ceasurile si bijuteriile, se vor muta pe termen lung in online, intrucat nevoia de interactiune cu acest tip de produse nu este mare. „Ne asteptam ca anul acesta Black Friday sa fie desfasurat si mai mult in online, conjunctura facand ca magazinele fizice sa fie mai putin vizitate. Clientii vor fi mult mai deschisi sa faca achizitii online, din confortul propriei locuinte, cu atat mai mult cu cat in anumite localitati exista deja restrictii de deplasare. Ca si obicei de cumparare, categoria cadouri, din care fac parte si accesoriile, implicit WatchShop.ro, credem ca va fi printre fruntasele evenimentului”, spune Catalin Florea (foto, CEO WatchShop.ro).
Leave a reply