Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

In 2021 vor fi trimise cu 40% mai multe mesaje de marketing (raport)

Expertii estimeaza ca volumul mesajelor de marketing (SMS-uri, e-mail-uri si notificari push) va creste cu 40% anul viitor, informeaza pe cnbc.com, citand un raport marca Forrester Research („Predictions 2021: B2C Marketing”). Tendinta este motivata de pandemia COVID-19, cand consumatorii au inceput sa primeasca mai multe mesaje de la brand-urile si retailerii online, in incercarea acestora de a dezvolta o relatie mai directa cu publicul propriu.

In 2021, companiile vor incerca sa-si tina cat mai aproape baza clientelara si sa creasca numarul de vanzari noi, trimitand mesaje in care asigura consumatorii ca sunt protejati, in timpul crizei provocate de noul coronavirus. Strategiile si tacticile de marketing vor fi localizate, mai spune raportul, deoarece brand-urile se vor adresa unor comunitati mai mici, iar automatizarea campaniilor va fi la putere (in conditiile de reducere a personalului). Forrester Research mai noteaza ca se vor cheltui felii mai mari din bugetul de marketing pe retentia si loialitatea clientelara, in incercarea de a-i convinge pe consumatori sa-si faca abonamente sau ca cumpere direct din aplicatia brand-ului (ceea ce le permite marketerilor sa le trimita mesaje personalizate, despre care stiu ca ajung la tinta).

Avand in vedere aglomerarea din inbox-ul clientilor (si faptul ca acestia nu mai fac window shopping), echipele de marketing vor miza si pe mesaje SMS si notificari push.

Leave a reply