Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

10 idei pentru cresterea veniturilor din traficul mobile

Dispozitivele mobile sunt o sursa de venit importanta pentru numeroase afaceri online, iar traficul mobile a depasit traficul pe desktop inca din 2014, scrie epay-solutions.ingenico.com. Dar multe persoane se documenteaza pe dispozitive mobile si le abandoneaza cand vine vorba despre finalizarea cosului de cumparaturi. Pentru a asigura o conversie online eficienta, companiile trebuie sa tina cont de urmatoarele 10 sfaturi:

  1. Concepe site-ul direct in versiunea mobile – aveti in vedere ca, pe un telefon, site-ul dumneavoastra conceput pentru un ecran de laptop nu va arata bine; aveti in vedere ca pe dispozitive mobile nu exista tastatura fizica, totul e bazat pe touch, ecranul e limitat ca suprafata, viteza Internetului variaza in functie de locatie/dispozitiv; optati pentru un design responsive, astfel paginile de checkout se vor adapta automat dispozitivului pe care sunt vizualizate
  2. Tastatura adaptata contextului – e greu sa introduci cele 16 cifre care formeaza nr. cardului pe un smartphone, cu tastatura standard, QWERTY; optati pentru oferirea pe mobile a unei tastaturi numerice cand e vorba despre cifre
  3. Date usor de introdus – unele site-uri afiseaza un mesaj de eroare daca in campul de cod postal nu e introdus nimic, de exemplu, ceea ce enerveaza clientul si il poate determina sa abandoneze cosul; datele clientului trebuie sa fie cat mai usor de introdus, deci preprogramati in sistem liniute despartitoare sau spatii, unde e nevoie de acestea
  4. Foloseste cu cap spatiul limitat – pe un ecran mobile, nu ai atat de mult spatiu la dispozitie, deci mesajul destinat clientului trebuie afisat vizibil, clar, fara sa fie nevoie de scroll; pe pagina de checkout, butonul „Cumpara acum” trebuie sa fie plasat cat mai aproape, pentru a te asigura ca e apasat cat mai des
  5. Asigura-ti clientul ca plata e sigura – foloseste certificatul SSL (https://), incluzand numele companiei in URL-ul paginii de checkout, astfel clientul va sti cui plateste
  6. Arata suma totala de plata – conversiile vor creste si daca ii arati clientului cat trebuie sa plateasca; un cos de cumparaturi vizibil in pagini inseamna ca acesta poate vedea detaliile si suma
  7. Rtim de incarcare a paginii redus – cu cat se incarca mai greu pagina, cu atat mai dispus e clientul sa abandoneze cosul; cu fiecare 2 secunde de incarcare mai rapida a unei pagini, conversia creste cu pana la 66%, arata studiile
  8. Stabileste clar ce face butonul „Back”/„Inapoi” – asigura-te ca, apasand pe butonul „Back”/„Inapoi”, clientul nu e trimis la inceputul sesiunii de shopping, ci la pagina anterioara, cu filtrele de cautare inca valide, fara mesaje de eroare
  9. Ofera metodele de plata potrivite – adica metode de plata potrivite fiecarei tari si optimizate pentru o experienta mobile
  10. Testeaza site-ul pe mobile – ce merge pe un iPhone, s-ar putea sa dea rateuri pe un telefon Android, deci variatna mobile a site-ului trebuie testata pe cat mai multe dispozitive, de preferinta primele 20 – 30 cele mia vandute modele de smartphone/tableta

10-best-practices-to-boost-mobile-conversion

Raspunde la aceasta intrebare