Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

62% dintre sellerii de pe marketplace-uri vor intra pe platforme noi, in urmatorul an (studiu)

Vanzatorii online determina dezvoltarea marketplace-urilor, a descoperit un studiu marca mirakl.com. Sondajul a fost efectuat pe un esantion de 1.500 de retaileri care vand pe marketplace-uri din SUA, Marea Britanie, Germania, Franta si Spania. Raspunsurile au fost combinate cu date anonime, agregate de la 65.000 de vanzatori si furnizori de pe marketplace-urile si platformele de tip dropshipping marca Mirakl, care totalizeaza 125 de milioane de produse si o valoare anuala bruta a marfii de aproape 5 miliarde $.

Studiul a scos la iveala urmatoarele informatii si cifre relevante:

  • numarul de afaceri care au inceput sa vanda pe platformele de tip marketplace (in 2022) a crescut cu 31% fata de anul anterior, demonstrand interesul din ce in ce mai mare al business-urilor online, pentru acest canal de vanzare
  • 56% dintre afaceri vand pe mai mult de 2 marketplace-uri (comparativ cu 50%, acum un an)
  • 62% dintre sellerii chestionati planuiesc sa vanda pe mai multe marketplace-uri, in urmatoarele 12 luni
  • cand vine vorba despre strategia folosita de vanzatorii online, pe marketplace-uri si platforme de tip dropshipping, acestia au abordari diferite – in jur de jumatate dintre companii isi listeaza toate produsele din oferta, un sfert posteaza un numar limitat de produse, iar 8% au mereu produse complet diferite pe markeplace-uri si pe canalele proprii de vanzare (deci au o oferta exclusiva pe cele dintai)
  • majoritatea vanzatorilor cu amanuntul (57%) prefera sa vanda pe marketplace-urile generaliste, care ofera o varietate mare de produse si categorii, in timp ce 43% prefera platformele specializate pe categorii specifice
  • dincolo de banii adusi in buzunarele companiilor care detin aceste platforme, sellerii contribuie masiv la performanta si reputatia markeplace-urilor – un impresionant procent de 99,8% dintre intrebarile puse de clienti primesc raspunsuri din partea vanzatorilor, nu a operatorului platformei, demonstrand ca acestia au incredere ca sellerii ofera  o experienta clientelara exceptionala

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] 62% dintre sellerii de pe marketplace-uri vor intra pe platforme noi, in urmatorul an (studiu) &#821… […]

Leave a reply