1 an de Answear.ro in Romania, in cifre
Answear – retailerul multibrand lansat in Polonia si prezent si in Cehia, Slovacia, Ungaria, Ucraina si Romania – a implinit 1 an de la lansarea oficiala pe piata autohtona (unde ofera online produse de imbracaminte, incaltaminte si accesorii, portofoliul cuprinzand peste 250 branduri internationale de top), anunta compania intr-un comunicat de presa.
Bilantul primelor 12 luni de activitate in online-ul romanesc pentru Answear.ro arata asa:
- peste 50.000 de comenzi (cu livrare si retur gratuite)
- pana la finalul anului 2016 se va depasi cifra de afaceri de 3,7 milioane € (vehiculata in momentul lansarii business-ului)
- 96.000 de produse livrate in toata tara
- cele mai active orase din punct de vedere al cumparaturilor au fost: Bucuresti, Timisoara, Cluj, Constanta, Iasi si Brasov
- un cos mediu de cumparaturi de aproximativ 300 lei
- cele mai cautate si mai comandate branduri din acest an au fost: New Balance, Tommy Hilfiger, Adidas Originals, Nike, Mango
- pe parcursul acestui an, vizitele pe answear.ro au fost inregistrate cu precadere de pe dispozitive mobile, insa majoritatea comenzilor au fost finalizate de pe desktop
- o rata de retur de sub 5%
- o campanie de Black Friday (18 – 27 noiembrie) care a inclus 30.000 de produse
- cel mai mare numar de comenzi din an a fost atins pe 18 noiembrie, cand au fost inregistrate peste 800 de comenzi
- pentru finalul anului 2017 retailerul se focuseaza pentru a atinge locul 3 in top jucatori de fashion online din Romania
„Ca si evolutie a serviciilor oferite in acest an de activitate ne mandrim cu introducerea trasportului gratuit, a returului gratuit, dar si cu diminuarea termenului de livrare, care a ajuns la 48 de ore. De asemenea, ne bucuram ca eforturile noastre in direcția imbunatatirii interfetei mobile a answear.ro au dat roade, numarul de comenzi de pe device-uri mobile trecand de 40% pentru ultima luna de activitate”, a explicat in comunicatul amintit Raluca Radu (foto, Country Manager Answear.ro).
Leave a reply