Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

1 an de Answear.ro in Romania, in cifre

answear_1

Answear – retailerul multibrand lansat in Polonia si prezent si in Cehia, Slovacia, Ungaria, Ucraina si Romania – a implinit 1 an de la lansarea oficiala pe piata autohtona (unde ofera online produse de imbracaminte, incaltaminte si accesorii, portofoliul cuprinzand peste 250 branduri internationale de top), anunta compania intr-un comunicat de presa.

Bilantul primelor 12 luni de activitate in online-ul romanesc pentru Answear.ro arata asa:

  • peste 50.000 de comenzi (cu livrare si retur gratuite)
  • pana la finalul anului 2016 se va depasi cifra de afaceri de 3,7 milioane € (vehiculata in momentul lansarii business-ului)
  • 96.000 de produse livrate in toata tara
  • cele mai active orase din punct de vedere al cumparaturilor au fost: Bucuresti, Timisoara, Cluj, Constanta, Iasi si Brasov
  • un cos mediu de cumparaturi de aproximativ 300 lei
  • cele mai cautate si mai comandate branduri din acest an au fost: New Balance, Tommy Hilfiger, Adidas Originals, Nike, Mango
  • pe parcursul acestui an, vizitele pe answear.ro au fost inregistrate cu precadere de pe dispozitive mobile, insa majoritatea comenzilor au fost finalizate de pe desktop
  • o rata de retur de sub 5%
  • o campanie de Black Friday (18 – 27 noiembrie) care a inclus 30.000 de produse
  • cel mai mare numar de comenzi din an a fost atins pe 18 noiembrie, cand au fost inregistrate peste 800 de comenzi
  • pentru finalul anului 2017 retailerul se focuseaza pentru a atinge locul 3 in top jucatori de fashion online din Romania

answear_raluca_radu

„Ca si evolutie a serviciilor oferite in acest an de activitate ne mandrim cu introducerea trasportului gratuit, a returului gratuit, dar si cu diminuarea termenului de livrare, care a ajuns la 48 de ore. De asemenea, ne bucuram ca eforturile noastre in direcția imbunatatirii interfetei mobile a answear.ro au dat roade, numarul de comenzi de pe device-uri mobile trecand de 40% pentru ultima luna de activitate”, a explicat in comunicatul amintit Raluca Radu (foto, Country Manager Answear.ro).

Raspunde la aceasta intrebare