Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

CEL.ro: tendinte si cifre de Black Friday 2016

google-trends-statistics

Desi americanii au creat conceptul de Black Friday, Google Trends ne arata ca in Romania interesul pentru aceasta sarbatoare este de 2 ori mai mare ca in State, transmite CEL.ro intr-un comunicat de presa. De Black Friday 2016, retailerul online a observat urmatoarele tendinte:

  • au fost inregistrate 40.000 de comenzi
  • valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de 850 lei
  • aproape jumatate dintre cumparatorii online au ales sa acceseze site-ul cel.ro de pe dispozitivele mobile – 45%
  • cel mai mare volum de trafic a fost generat in Bucuresti: aproximativ 40%; din acest trafic, 53% a venit de pe dispozitive mobile
  • in acest an, in Capitala, pentru prima data valoarea tranzactiei de pe dispozitive mobile a depasit-o cu 9% pe cea de pe desktop, in timp ce in tara a fost invers (valoarea tranzactiilor de pe mobile a fost sub desktop cu 10%)
  • preferintele clientilor se observa si in sistemele de operare pe care le folosesc in accesarea site-urilor: Windows directioneaza 52% din trafic, urmat de Android (36%) si iOS (7%)
  • desi clientii isi propun sa stea pana noaptea tarziu sa prinda primele oferte de Black Friday, cei mai multi romani fac cumparaturile dimineata, pana in pranz
  • varful traficului a fost atins pe 18 noiembrie, in intervalul 07:00 – 09:00
  • romanii au preferat televizoarele smart cu caracteristici 4k si laptopuri de gaming
  • in aceasta perioada, femeile au tendinta de a folosi mai mult dispozitivele mobile: 52% din totalul traficului feminin le-a preferat (in comparatie cu barbatii – 41% din totalul traficului masculin)
  • valoarea cosului de cumparaturi feminin este insa mai mica decat valoarea cumparaturilor barbatilor (cu aproximativ 9%)
  • principalele categorii de varsta active au fost 25 – 34 si 35 – 44, cea dintai facand cumparaturi intr-o proportie mai mare cu 74% decat a doua
  • valoarea cosului de cumparaturi a fost cu 16% mai mare in cazul categoriei de varsta 35 – 44

    infografic

Raspunde la aceasta intrebare