Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

CEL.ro: tendinte si cifre de Black Friday 2016

google-trends-statistics

Desi americanii au creat conceptul de Black Friday, Google Trends ne arata ca in Romania interesul pentru aceasta sarbatoare este de 2 ori mai mare ca in State, transmite CEL.ro intr-un comunicat de presa. De Black Friday 2016, retailerul online a observat urmatoarele tendinte:

  • au fost inregistrate 40.000 de comenzi
  • valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de 850 lei
  • aproape jumatate dintre cumparatorii online au ales sa acceseze site-ul cel.ro de pe dispozitivele mobile – 45%
  • cel mai mare volum de trafic a fost generat in Bucuresti: aproximativ 40%; din acest trafic, 53% a venit de pe dispozitive mobile
  • in acest an, in Capitala, pentru prima data valoarea tranzactiei de pe dispozitive mobile a depasit-o cu 9% pe cea de pe desktop, in timp ce in tara a fost invers (valoarea tranzactiilor de pe mobile a fost sub desktop cu 10%)
  • preferintele clientilor se observa si in sistemele de operare pe care le folosesc in accesarea site-urilor: Windows directioneaza 52% din trafic, urmat de Android (36%) si iOS (7%)
  • desi clientii isi propun sa stea pana noaptea tarziu sa prinda primele oferte de Black Friday, cei mai multi romani fac cumparaturile dimineata, pana in pranz
  • varful traficului a fost atins pe 18 noiembrie, in intervalul 07:00 – 09:00
  • romanii au preferat televizoarele smart cu caracteristici 4k si laptopuri de gaming
  • in aceasta perioada, femeile au tendinta de a folosi mai mult dispozitivele mobile: 52% din totalul traficului feminin le-a preferat (in comparatie cu barbatii – 41% din totalul traficului masculin)
  • valoarea cosului de cumparaturi feminin este insa mai mica decat valoarea cumparaturilor barbatilor (cu aproximativ 9%)
  • principalele categorii de varsta active au fost 25-34 si 35-44, cea dintai facand cumparaturi intr-o proportie mai mare cu 74% decat a doua
  • valoarea cosului de cumparaturi a fost cu 16% mai mare in cazul categoriei de varsta 35-44

    infografic

Leave a reply