Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Brand-ul de ochelari Bolle creste engagement-ul online via AR

 

Ideea de a folosi realitatea augmentata (AR) pentru a ajuta clientii sa probeze virtual o pereche de ochelari nu este noua: si la noi in tara poti face asta (pe site-uri e-commerce ca videt.ro, eyerim.ro, contact-lentile.ro sau xlentile.ro). Dar producatorul de ochelari Bolle a mers si mai departe si foloseste AR-ul pentru a demonstra potentialilor cumparatori exact cum se vede lumea prin lentilele produselor sale. Chris Abbruzzese (Vice-predesinte al Departamentului Trade Marketing la Bolle Brands) a explicat tehnologia „Try-On si Try-Out”, testata mai intai pe Instagram, intr-un interviu pentru emarketer.com.

Abbruzzese povesteste ca Bolle nu stia cum poate sa arate oamenilor tehnologia ochelarilor marca proprie Phantom nu doar la punctele de vanzare (in magazinele fizice, la evenimente, la targuri), ci si in mediul digital. „Credeam ca, daca ai putea pune aceasta demonstratie a lentilelor noaste in mainile oricui are un telefon, ai putea ajunge la miliarde de persoane”, explica acesta. Asa a aparut ideea unei experiente AR duble (care poate fi accesata pe pagina de Instagram a companiei, de exemplu): camera din fata smartphone-ului iti permite sa vezi cum arati cu ochelarii la ochi, iar cea din fata – cum se vede, practic, prin lentilele acestora, tot ce ai in jurul tau. „Ideea de try-on nu este noua. Noua e ideea de try-out si aceasta spune consumatorului «Aceasta pereche de ochelari costa 200-300 $ si trebuie sa fie de calitate. Hai sa-ti aratam ce este tehnologia care se adapteaza la lumina. Hai sa-ti aratam ce se intampla cand ti se aburesc ochelarii. Hai sa-ti aratam cum arata contrastul in diverse peisaje si sa o facem in mediul unde te afli tu, nu unde ne aflam noi»”, spune Abbruzzese.

Acesta spune ca pandemia COVID-19 a sprijinit aceasta experienta AR, ca acum vizitatorii site-ului Bolle petrec de 6 ori mai mult timp pe el, gratie acesteia (si probeaza ochelari timp de 7-13 secunde), ca dealerii care nu vindeau ochelari Bolle pana acum sunt – mai nou – interesati sa ii comercializeze.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply