WatchShop.ro, vanzari cu 40% mai mari in aprilie 2020, comparativ cu martie
WatchShop.ro anunta, intr-un comunicat de presa, venituri mai mari cu 10% YoY in luna aprilie si o crestere de 40% a vanzarilor de ceasuri si accesorii conexe, in aceeasi luna, comparativ cu luna anterioara. Varfurile de vanzare din aprilie au fost inregistrate in saptamana dinaintea sarbatorilor pascale si spre finalul lunii, cand a crescut si valoarea medie a unei comenzi (cu peste 50% fata de o perioada obisnuita). Alte cifre relevante din comunicat:
- din totalul comenzilor plasate in aprilie, circa 60% au fost facute de clienti noi
- categoriile care au inregistrat cele mai mari cresteri YoY in aprilie au fost ceasurile de dama si smartwatch-urile – pe acest segment vanzarile s-au dublat fata de 2019
- ultimele saptamani au adus si o schimbare in comportamentul de achizitie al clientilor, care iau deciziile mai rapid si vizualizeaza mai putine produse inainte de achizitie, fiind mai hotarati pe un anumit brand/produs; in paralel cu scaderea duratei medii a sesiunii, platile online cu cardul s-au dublat in aceasta perioada
„Inchiderea magazinelor fizice, alaturi de o oferta bine dimensionata pentru cerintele clientilor, au contribuit la cresterea vanzarilor WatchShop.ro in aceasta perioada, in care industria de comert online a avut de castigat. Din selectia de brand-uri preferate de clientii WatchShop.ro in aprilie, intelegem ca o buna parte din ceasuri au fost achizitionate pentru a fi facute cadou. Dupa o perioada de cateva saptamani, in luna martie, in care vanzarile de ceasuri si accesorii au incetinit, cresterile din aprilie reprezinta un argument ca retailul online va avea de castigat dupa contextul COVID-19”, transmite Catalin Florea (CEO WatchShop.ro).
In perioada 8-15 mai, magazinul online da startul unei campanii cu reduceri de pana la 80% („Maratonul Brand-urilor de Top”).
Leave a reply