Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

WatchShop.ro continua programul Noul Ceas, cu o editie premium

Cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania (WatchShop.ro) anunta, intr-un comunicat de presa, ca – in perioada 2-30 iunie – continua programul marca proprie Noul Ceas. Acesta este un fel de programul Rabla in orologerie: este dedicat ceasurilor vechi, a ajuns la editia cu nr. 6 si a aparut din dorinta de a recicla o parte dintre materialele nocive pentru mediu, din ceasurile nepurtate de romani.

Editia din aceasta vara este una premium, axata pe colectarea si reciclarea de ceasuri de la urmatoarele 12 brand-uri: Tissot, Vostok, Ingersoll, Citizen, Marc Jacobs, Zeppelin, Bruno Zohnle, Atlantic, Bulova, Casio, Calvin Klein si Accurist. Clientii participanti primesc un discount de 400 de lei la achizitia unui model nou. Ceasurile incluse in program pornesc de la 1.200 de lei. Achizitiile se pot face direct de pe site sau de la noul showroom din Bucuresti, redeschis recent intr-o noua locatie: Str. Morilor, nr. 42 (zona Timpuri Noi). Compania isi propune sa vanda produse de top, in valoare de peste 200.000 de lei.

Noul Ceas Premium are in target clientii WatchShop.ro care pun pret pe propria imagine si prefera sa poarte accesorii de calitate, fara a merge inspre consum excesiv, si sunt interesati, in acelasi timp, de mediul inconjurator. Aceasta a fost lansata ca raspuns la cererea clientilor, care, in editiile anterioare s-au aratat interesati de marci premium. „Publicul caruia ii adresam aceasta campanie prefera sa achizitioneze produse mai scumpe si calitative si sa limiteze consumul, fiind de asemenea interesat sa recicleze produsele pe care nu le mai foloseste. Vorbim despre o categorie de clienti care apreciaza ceasurile cu o valoare mai mare, durabile si de calitate”, transmite Catalin Florea (foto, CEO WatchShop.ro).

Aceasta este cea mai mare editie a programului Noul Ceas: in editiile precedente, campania a colectat peste 500 de ceasuri de mana pe care clientii nu le mai foloseau si estimeaza sa adauge acum la acestea inca 200, care vor fi ulterior reciclate de Indeco si Recobat, parteneri in acest program. Potrivit estimarilor WatchShop.ro, romanii arunca – in medie –  1 ceas la 2 ani, in conditiile in care cele mai multe ar putea fi recuperate, iar componentele lor nocive pentru mediu pot fi reciclate.

Leave a reply