Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Vizualizarea online a produselor – un scurt istoric

Cum s-a schimbat felul in care ne sunt prezentate produsele care ne sunt vandute online, in ultimii 15 ani? Business2community.com a incercat sa raspunda la aceasta intrebare analizand modul in care arata vizualizarea produselor in anii 2000 fata de cea din prezent. Site-ul amintit a folosit, ca studio de caz, produse de pe trei site-uri importante din e-commerce-ul mondial: Zappos, Walmart si Apple.

1

In 2007, pe Zappos.com (unul dintre gigantii industriei online a incaltamintei) cumparai orientandu-te doar dupa o poza micuta, care nu putea fi marita, din care nu isi dadeau prea bine seama cum arata produsul de jur imprejur. Abia in 2010 site-ul a introdus la vizualizarea produsului 3 imagini cu zoom, iar dupa alti 3 ani a introdus o serie de imagini din toate unghiurile. In prezent, Zappos a mers si mai departe: ofera potentialilor clienti si foto, si video!

2

Walmart.com s-a lansat in 2000, iar dupa 5 ani site-ul nu arata deloc impresionant: o singura imagine, care nu te prea determina sa cumperi produsul cu pricina, dar macar se marea… In 2013, aveam 3 poze/produs si abia anul trecut vedem o schimbare semnificativa: 34 de imagini si 5 clipuri video de prezentare!

3

Apple.com – expert in domeniul modului in care isi prezinta produsele online – a inceput, in 2001, cu imagini si filmulete (ceea ce nu gaseai la concurenta). In anii urmatori (2005, 2010), a crescut numarul acestora, astfel incat in 2015 Apple impresioneaza printr-un layout curat, modern, 12 imagini si 26 de clipuri video cu un anume produs!

Raspunde la aceasta intrebare