Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Vizualizarea online a produselor – un scurt istoric

Cum s-a schimbat felul in care ne sunt prezentate produsele care ne sunt vandute online, in ultimii 15 ani? Business2community.com a incercat sa raspunda la aceasta intrebare analizand modul in care arata vizualizarea produselor in anii 2000 fata de cea din prezent. Site-ul amintit a folosit, ca studiu de caz, produse de pe trei site-uri importante din e-commerce-ul mondial: Zappos, Walmart si Apple.

1

In 2007, pe Zappos.com (unul dintre gigantii industriei online a incaltamintei) cumparai orientandu-te doar dupa o poza micuta, care nu putea fi marita, din care nu isi dadeau prea bine seama cum arata produsul de jur imprejur. Abia in 2010 site-ul a introdus la vizualizarea produsului 3 imagini cu zoom, iar dupa alti 3 ani a introdus o serie de imagini din toate unghiurile. In prezent, Zappos a mers si mai departe: ofera potentialilor clienti si foto, si video!

2

Walmart.com s-a lansat in 2000, iar dupa 5 ani site-ul nu arata deloc impresionant: o singura imagine, care nu te prea determina sa cumperi produsul cu pricina, dar macar se marea… In 2013, aveam 3 poze/produs si abia anul trecut vedem o schimbare semnificativa: 34 de imagini si 5 clipuri video de prezentare!

3

Apple.com – expert in domeniul modului in care isi prezinta produsele online – a inceput, in 2001, cu imagini si filmulete (ceea ce nu gaseai la concurenta). In anii urmatori (2005, 2010), a crescut numarul acestora, astfel incat in 2015 Apple impresioneaza printr-un layout curat, modern, 12 imagini si 26 de clipuri video cu un anume produs!

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply