Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Viitorul nu suna bine pentru brand-urile exclusiv online

J_Crew

E-commerce-ul este un jucator important pe piata de retail: in SUA, 4 companii-mamut (Amazon, Apple, Walmart si Staples) au incasat peste 40% din sumele cheltuite in e-commerce anul trecut! Dar companiile care vand un singur tip de produs si o fac exclusiv online, fara a avea si magazine fizice, ar trebui sa isi puna intrebari serioase privind viitorul brand-ului lor, scrie retaildive.com.

Conform unui studiu realizat de Simon Property Group pentru compania L2 („Death of PurePlay Retail”), magazinele fizice si mall-urile nu vor disparea prea curand: acestea au in continuare vanzari din ce in ce mai mari pe metrul patrat. Asa ca, daca vor sa ramana pe piata, e-retailerii ar face bine sa investeasca si in magazine fizice (pana si Amazon a lansat anul trecut un magazin fizic, o librarie, in Seattle – Amazon Books).

De ce prefera lumea tot magazinele fizice? Pentru ca acestea ofera cateva avantaje subtile, de care companiile online uita cateodata: clientii vor sa vada in fata ochilor produsul care ii intereseaza, vor sa-l atinga, sa-l probeze, sa aiba o conexiune emotionala cu respectivul obiect, intr-un mediu fizic – nu doar sa-l vada pe un ecran de calculator/smartphone.

Raspunde la aceasta intrebare