Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Videt.ro leaga online-ul de offline in showroom-ul din Dorobanti

Prezenta offline a companiei de optica autohtone Videt a crescut increderea clientilor in brand, care au ales sa descopere online-ul prin filtrul noului showroom deschis in Capitala, in primavara lui 2019, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Videt si-a mutat locatia din Obor in Dorobanti, oferind in noul spatiu o colectie de peste 2.000 de rame de ochelari, de brand (stocul avand o valoare de 130.000 €), o echipa in-house de specialisti in eyewear si spatii dedicate social media si tech.

Astfel, noua locatie are Instagram si VR corners, in care te poti fotografia cu ramele dorite (aplica filtrul ales si posta imaginea pe contul propriu de Instagram) ori proba virtual orice pereche de ochelari de vedere sau soare (feature care poate fi accesat si pe site). Prin intermediul offline s-a consolidat relatia dintre client si echipa Videt, motiv pentru care multi clienti povestesc experienta inedita din showroom atat via social media (prin Facebook sau Google reviews), cat si fata in fata, intre prieteni si cunostinte, mai transmite compania.

In noul spatiu de 150 m2 s-au investit peste 100.000 €, iar dupa doar 6 luni, 10.000 de oameni au vizitat showroom-ul, business-ul are aproape 35% crestere fata de primul trimestru al anului 2019 si aproape +40% YoY. „Deschiderea showroom-ului a coincis si cu deschiderea sezonului de ochelari de soare, insa cresterea a fost peste asteptarile pe care le-am fi avut in mod normal in spatiul anterior”, transmite Alexandru Alecu (foto, CEO Videt.ro).

Investitia in offline a avut un impact pozitiv neasteptat asupra e-commerce-ului: rata de conversie pe site a crescut pentru toate categoriile de produse. „Credem ca offline-ul reprezinta un indicator al increderii si legitimitatii in spatiul online, mai ales in piata locala, unde oricine isi poate deschide un e-commerce peste noapte”, a mai explicat Alexandru Alecu. Pentru acest an, Videt.ro estimeaza ca va ajunge la o cifra de afaceri de aproximativ 2 milioane €, de doua ori mai mare ca anul trecut.

Leave a reply