Register Now

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Add question

You must login to ask question.

Login


Register Now

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Vegis.ro: cifra de afaceri de 2,6 milioane € (+40% YoY)

Dupa ce a tras linie si a adunat 2 milioane € in primele 9 luni din 2018, vegis.ro a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 2,6 milioane de euro, cu 40% mai mult fata de 2017, transmite compania, intr-un comunicat de presa. In 2017, magazinul online a avut o CA de 1,8 milioane € (cu 32% mai mare fata de anul anterior). Compania care vinde produse naturale, bio si vegane a reusit cresterea cifrei de afaceri datorita fidelizarii clientilor, investitiilor in logistica si cresterii pietei produselor naturiste din Romania (cu aproximativ 20%).

„Cea mai mare investitie anul trecut a fost cea in noul depozit de 1.000 m2 (600.000 € – n.r.), care permite extinderea portofoliului de produse si procesarea mai rapida a comenzilor primite. Motorul principal ramane fidelizarea clientilor, care apreciaza viteza de livrare, in 24-48 de ore de la plasarea comenzii si calitatea serviciilor aferente comenzii, precum impachetarea, relatia cu departamentul de customer service si campaniile de marketing”, transmite Mihai Bucuroiu (foto, Fondator si Director de Dezvoltare Vegis.ro). In 2019, compania va investi in continuare in optimizarea procesarii comenzilor si depozit, prin automatizarea proceselor si implementarea unui sistem WMS.

In cifre, 2018 a insemnat, pentru magazinul online amintit:

  • cele mai cautate categorii de produse sunt suplimentele naturale, alimentele si cosmeticele naturiste
  • topul celor mai vandute produse – mierea de Manuka, uleiul de cocos, Antioxivita si cosmeticele pe baza de bicarbonat
  • topul judetelor din care se plaseaza cele mai multe comenzi – Bucuresti (38% din total), Cluj, Timis, Iasi si Brasov
  • valoarea cosului mediu – 150 lei
  • peste 15% din vanzarile totale au fost realizate pe produse noi, introduse in decursul anului
  • 65% din totalul clientilor sunt femei, de 25-54 de ani, preocupate de un stil de viata sanatos si echilibrat, din perspectiva alimentatiei, dietei, ingrijirii personale, a casei si a copilului
  • 64% dintre vizitatori au accesat site-ul pe mobile (+23% fata de anul precedent)
  • numarul comenzilor plasate de pe dispozitive mobile a crescut cu 70% fata de 2017

Leave a reply