Vanzarile online ale brand-ului Levi au crescut cu 52%, in iunie-august 2020
Investitiile in e-commerce au dat roade, in plina pandemie COVID-19, si pentru Levi Strauss & Co, informeaza cnbc.com, ramura online a afacerii devenind profitabila cu un an inainte de estimarile interne. In al treilea trimestru al anului fiscal curent (iunie-august 2020), compania a avut venituri totale mai mici cu aproape 27%, dar – pe de alta parte – si o crestere a vanzarilor pe Internet de 52%. Acestea au reprezentat 8% din veniturile de 1,06 miliarde $ ale companiei (suma mai mare decat estimau analistii de pe Wall Street), un procent de doua ori mai mare decat in aceeasi perioada din 2019.
„E-commerce-ul va continua sa creasca. Suntem profitabili cu un an inainte de estimarile noastre, in ciuda tuturor investitiilor accelerate pe care le-am facut”, a declarat Chip Bergh (CEO Levi Strauss & Co), pentru sursa amintita. 7 din 10 cumparatori care au achizitionat ceva pe site-ul levi.com au facut asta pentru prima data.
Levi’s a investit masiv in operatiunile online si in magazinele fizice, dezvoltand elementele omnichannel ale afacerii, iar pandemia a ajutat aceste investitii: ce ar fi durat 5-10 ani, s-a realizat acum in doar cateva luni, accelerarea elementului e-commerce fiind uriasa. In plus, distantarea sociala si munca de la domiciliu au favorizat cumpararea produselor vandute de companie – denimul fiind la putere. O alta categorie de produse care a crescut excelent este cea a pantalonilor scurti pentru femei, care a crescut cu un procent de doua cifre in ultimul trimestru si a reprezentat 50% din totalul produselor vandute online in iunie-august 2020.
Leave a reply