Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Vanzarile online ale brand-ului Levi au crescut cu 52%, in iunie-august 2020

Investitiile in e-commerce au dat roade, in plina pandemie COVID-19, si pentru Levi Strauss & Co, informeaza cnbc.com, ramura online a afacerii devenind profitabila cu un an inainte de estimarile interne. In al treilea trimestru al anului fiscal curent (iunie-august 2020), compania a avut venituri totale mai mici cu aproape 27%, dar – pe de alta parte – si o crestere a vanzarilor pe Internet de 52%. Acestea au reprezentat 8% din veniturile de 1,06 miliarde $ ale companiei (suma mai mare decat estimau analistii de pe Wall Street), un procent de doua ori mai mare decat in aceeasi perioada din 2019.

„E-commerce-ul va continua sa creasca. Suntem profitabili cu un an inainte de estimarile noastre, in ciuda tuturor investitiilor accelerate pe care le-am facut”, a declarat Chip Bergh (CEO Levi Strauss & Co), pentru sursa amintita. 7 din 10 cumparatori care au achizitionat ceva pe site-ul levi.com au facut asta pentru prima data.

Levi’s a investit masiv in operatiunile online si in magazinele fizice, dezvoltand elementele omnichannel ale afacerii, iar pandemia a ajutat aceste investitii: ce ar fi durat 5-10 ani, s-a realizat acum in doar cateva luni, accelerarea elementului e-commerce fiind uriasa. In plus, distantarea sociala si munca de la domiciliu au favorizat cumpararea produselor vandute de companie – denimul fiind la putere. O alta categorie de produse care a crescut excelent este cea a pantalonilor scurti pentru femei, care a crescut cu un procent de doua cifre in ultimul trimestru si a reprezentat 50% din totalul produselor vandute online in iunie-august 2020.

Leave a reply