Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Tazz by eMAG a atras investitii de peste 25 milioane lei, in ultimele 6 luni

Platforma Tazz by eMAG anunta (intr-un comunicat de presa) ca accelereaza procesul de dezvoltare, datorita investitiilor in valoare de peste 25 de milioane de lei, atrase in ultimele 6 luni. Capitalul va fi directionat in dezvoltari in tehnologie si infrastructura, cresterea echipei si extinderea parteneriatelor cu restaurante si retaileri. Printre investitiile importante se numara si o noua aplicatie pentru clienti, menita sa le ofere acestora o experienta de utilizare mai buna si posibilitatea de a gasi mai usor ce isi doresc. Totodata, compania are in vedere o aplicatie destinata curierilor, care va permite posibilitatea oferirii de bonificatii. Dezvoltarile vor fi realizate de echipa de interna de software developers, care va ajunge la 100 de specialisti in 2021.

„Clientii au nevoie de livrare rapida si in siguranta, iar restaurantele au nevoie de parteneri care sa le permita sa mentina continuitatea business-ului; noi am facut acest efort de a-i sustine, printr-o abordare personalizata cu fiecare dintre ei. Ultimele sase luni au fost intense si ne-am testat capacitatea de adaptare, pentru a ne transforma intr-un adevarat marketplace de proximitate”, a spus Alin Serban (CEO Tazz by eMAG).

Tazz by eMAG livreaza rapid mancare si orice alte produse necesare pentru casa (in Bucuresti, Timisoara, Cluj, Brasov, Sibiu, Arad, Iasi si Constanta, prin aplicatii de Android si iOS, dar si pe www.tazz.ro) si a incheiat recent un parteneriat cu Gault&Millau (ghid gastronomic international). Numarul partenerilor Tazz by eMAG a crescut in aceasta perioada de patru ori fata de inceputul acestui an, ajungand la 2.000. Totodata, compania estimeaza o crestere de 10 ori a vanzarilor realizate prin intermediul platformei pana la finalul anului.

Leave a reply