Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: 5 moduri in care se vor schimba cumparaturile de Sarbatori

Asa cum am scris recent, analistii se asteapta ca sezonul Sarbatorilor 2020 sa fie si el afectat de pandemia COVID-19, dupa ce, in SUA, cumparaturile de Sarbatori vor incepe din octombrie (Amazon Prime Day s-a mutat din iulie pe 13-14 octombrie, iar Walmart si Target au de gand sa ofere propriile reduceri online in aceeasi perioada), citim pe washingtonpost.com. Experienta de shopping care avea la baza ofertele de Black Friday si cumparaturile din impuls va lipsi din peisaj, in acest an, atat de afectat in punct de vedere economic si social, in care aproape 30 de milioane de americani iau ajutor de somaj si zeci de retaileri importanti ( Century 21, Lord & Taylor, Brooks Brothers, J. Crew, Neiman Marcus, J.C. Penney) au intrat in faliment.

Conform expertilor in domeniu, cele 5 moduri in care se vor schimba cumparaturile de Sarbatori, in 2020, sunt urmatoarele:

  1. Magazinele vor fi inchise de Ziua Recunostintei. Dupa ani la randul in care reducerile de Black Friday incepeau imediat dupa Ziua Recunostintei, multi retaileri importanti din SUA (Walmart, Target, Best Buy, Dick’s Sporting Goods, Kohl’s) au de gand sa-si inchida portile magazinelor tranditionale pe 26 noiembrie, pentru siguranta angajatilor si clientilor, care oricum s-au mutat online. Analistii spun ca miscarea va schimba permanent ideea de a tine deshise locatiile offline de Ziua Recunostintei.
  2. Vanzarile de Sarbatori vor incepe mult mai devreme. Retailerii vor reduce preturile de dinainte de Halloween (31 octombrie), pentru a profita de aceasta perioada de 3 luni care poate reprezenta 30-40% din vanzarile lor anuale. Astfel, clientii vor evita aglomeratia offline si vanatul celei mai bune oferte oline, in acest an in care distantarea sociala este norma. In fiecare saptamana, comerciantii online vor oferi promotii la o categorie diferita de produse, pentru a mentine astfel constant interesul potentialilor clienti.
  3. Pietele in aer liber si magazinele pop-up din parcari vor fi la putere. In pandemie, retailerii au cheltuit milioane de dolari pe site-uri e-commerce imbunatatite, care includ posibilitatea probarii virtuale a hainelor si alte caracteristici AR. Dar analistii spun ca va fi important ca acestia sa ajute consumatorii care vor totusi sa vada in persoana produsele cautate. O idee ar fi amenajarea unor spatii deschise, in parcarile mall-urilor; alta ar fi magazine pop-up amplasate in aer liber si in piete, unde pericolul pentru clienti este mai mic.
  4. Experientele vor fi mai putine, cadourile vor fi mai traditionale. Dupa ani de zile in care au dat bani pe excursii si bilete la concerte, acum specialistii spun ca americanii vor face cadouri mai clasice (electronice si jucarii), vor renunta la cadourile Secret Santa sau nu vor mai cumpara deloc cadouri.
  5. Jucariile vor fi mai mari si mai scumpe. Deoarece familiile nu se mai duc in excursii si in parcuri de distractii, parintii cumpara copiilor trambuline, casute si ansambluri de joaca pentru gradina, care sa ii tina ocupati mult timp pe cei mici, iar tendinta va continua si in lunile de iarna.

Leave a reply