Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Vanzarile FlorideLux.ro au crescut cu 15% in primele 9 luni din an

In primele 9 luni ale anului, vanzarile FlorideLux.ro au crescut cu 15% YoY, transmite compania, intr-un comunicat de presa. Unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale si cadouri din Romania, FlorideLux estimeaza o crestere de 20% a cifrei de afaceri fata de 2018, la final de 2019. Printre motoarele de crestere pe care compania a mizat anul acesta au fost introducerea continutului video in strategia de comunicare (pentru a creste gradul de interactivitate in relatia cu actualii si potentialii clienti) si organizarea cursurilor de florist (care a devenit un business de sine-statator, despre care se estimeaza ca va creste treptat in urmatorii ani).

„FlorideLux.ro este in permanenta schimbare, iar in 2019 ne-am concentrat pe adaptarea modelului de business la cerintele actuale ale pietei. Am introdus video-ul in strategia noastra de comunicare de zi cu zi si am facut trecerea de la o florarie online la o florarie mai aproape de clienti, aratandu-le acestora ce facem, cum facem si de ce facem. Pentru anul viitor ne dorim consolidarea pozitiei, dar si diversificarea produselor, astfel incat sa avem un impact pozitiv atat in cifra de afaceri, cat si in gradul de multumire al clientului”, declara Marius Dosinescu (foto, CEO si fondator FlorideLux).

Comunicatul amintit noteaza ca, in cifre, perioada ianuarie-septembrie 2019 a inseamnat:

  • 90% din cifra de afaceri a fost generata de floridelux.ro si site-urile specializate din cadrul grupului (coroane.ro, cosuridelux.ro, deluxeflowershop.com)
  • 10% din cifra de afaceri a fost generata de francize, showroom si alte proiecte speciale
  • peste 80% din vanzari sunt generate de segmentul B2C
  • orasele cu cele mai multe vanzari sunt Bucuresti, Constanta, Brasov si Ploiesti
  • media comenzilor a fost de 46 €
  • cel mai scump aranjament floral vandut a fost un buchet de 201 trandafiri (1.900 lei)
  • varianta mobile genereaza peste 80% din trafic
  • peste 60% dintre comenzi provin de pe dispozitive mobile, iar 40% sunt finalizate de pe desktop

Leave a reply