Vand Magazin Online – Private Sale
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Vand magazin online de tip private sale si baza de date cu 19, 000 de abonati.
Magazinul poate fi vazut la adresa http: / /modeo. ro
Magazinul este specializat in comercializarea de produse de fashion cu discount.
Magazinul este construit plecand de la platforma Prestashop efectuandu-se adaptarile necesare pentru a functiona ca o comunitate privata de discount sale.
S-a realizat integrarea magazinului cu furnizorul de produse din Franta astfel incat in permanenta stocul este actualizat automat dupa stocul furnizor.
Magazinul a fost pana acum in perioada de preinscriere perioada in care s- au inscris aproximativ 19000 de potentiali clienti.
Lansarea oficiala era programata in septembrie dupa incheierea perioadei de concedii si estimam vanzari medii de aproximativ 7500 euro/ luna pe baza portofoliului existent de 19, 000 clienti
Din cauza unor probleme personale nu pot continua acest proiect asa ca doresc vanzarea lui catre cineva dornic si capabil sa- l continue.
In cazul in care se doreste achizionarea siteului fara baza de date de clienti pretul este de 3000 EUR.
Răspunsuri ( 12 )
Imi cer scuze am uitat sa mentionez pretul pentru pachetul complet (site+abonati newsletter) este 10,000 EUR
Va rog sa-mi adresati eventuale intrebari la adresa de email zainescu@gmail.com sau prin telefon la numarul 0744 700 094
Multumesc Bogdan Petrea ca ne-ai impartasit din intelepciunea ta.
Am aprobat acest comentariu doar pentru a avea ocazia sa va reamintesc modul cum se dau comentariile pe acest site: se discuta ideea nu persoana, feedbackul se numeste asertiv, si este dat cu scopul de a progresa, nu de a crea dezbateri de cine este mai tare pe acest site. Putina modestie si discutii la obiect sunt mult mai importante decat sentimentul ca esti in stare sa critici si sa suporti apoi o discutie aprinsa. Mai mult, commentariile de acest tip le incurajez pe grupul de discutii din Facebook, unde o veti face pe raspunderea voastra, iar aici mi-as dori un climat cat mai educational si academic, unde cei care nu stiu suficiente sa invete. Sper ca veti invata din comentariul meu, care nu trebuie luat ca si atac la persoana, dar pe de alta parte el ar trebui sa descurajeze asemenea comentarii acide.. ca cel de mai sus. Putina reformulare, putin timp pentru a reflecta inainte de a da submit nu a stricat nimanui.
INFO
O baza de date cu 2 mil de adrese de mail costa 150ron, platforma Prestashop este gratuita iar o tema si ceva module te pot costa cel mult 100 dolari.
-atat am avut de spus-
Ceea ce afirma B mai sus este ILEGAL. Cine pleaca urechea la asemenea sfaturi care incurajeaza practici ilegala nu va face bine.
atat am avut de spus
2 milioane de adrese cu 150 ron sunt complet inutile, nu am mai facut bani cu asa ceva dinainte de CAN SPAM.
Pe langa faptul ca e ilegal, (probabil totusi in Romania nu o sa patesti mare lucru) problema este ca este foarte greu sa livrezi mailurile la 2 milioane de adrese si sa ajunga in Inbox si nu in SPAM folder. Pe urma Inboxurile alea sunt inundate de mailuri si chiar daca mailul tau ajunge acolo sansele ca cineva sa le citeasca sunt echivalente cu a gasi acul in carul cu fan.
Mai este vorba si de targetare si poate iar par acid, dar daca cineva nu poate sa faca diferenta intre 19,000 de abonati opt-in la un newsletter targetat pe o nisa si o lista de 1 milion de e-mailuri scrapuite chiar ar trebui sa-si caute un job inainte de a face ceva pe cont propriu online.
In alta ordine de idei sunt convins ca cine nu poate obtine referinte despre mine nu ar avea incredere ca lista nu este falsa, asa ca pot oferi access la contul de mail chimp sa trimita 1-2 newslettere si sa urmareasca conversia inainte de a plati.
In ceea ce priveste varianta simpla ca prestashop e gratuit si modulele si tema costa 100-150 dolari asta este valabil cand ai cunostinte de programare si de Prestashop. Oricum module de private sale pe campanii nu gasesti pe siteurile de profil, de asemenea nici module de integrare cu furnizorii. Pe urma selectia furnizorului, gandirea modelului de business, pana si simpla editare a textelor din template sunt procese care implica costuri.
Poate iar par acid, dar cine cumpara/vinde siteuri cu venitul pe 12 luni probabil ca e la prima si ultima tranzactie. Intr-un mediu atat de volatil este imposibil sa faci asemenea formule.
Personal am vandut siteuri care produceau siteuri care nu produceau direct nimic: https://flippa.com/2985337-45-aged-blogs-network-up-to-16-years-old-pr2-6-dmoz-listed-40-000-year sau cu mai putin decat venitul pe 6 luni.
Sincer nu am inteles scopul comentariilor lui Bogdan Petrea si B care probabil sunt aceeasi persoana, daca cineva este interesat de aceasta oferta rog sa ma contacteze pe emailul sau telefonul de mai sus
Sa raspund si la comentariul care spune ca 7500eur/luna vanzari sunt exagerate.
Am folosit urmatoarele estimari:
– 19,000 de abonati
– 20% rata de deschidere email
– 50% CTR in email
– 1% conversion rate on site
– 50 EUR cos mediu
– 8 newslettere pe luna
19,000 * 20% = 3800 emailuri deschise
3800 * 50% = 1900 vizitatori pe site
1900 * 1% = 19 vanzari/newsletter
19 * 50 EUR = 950 EUR vanzari/newsletter
950 * 8newsletter = 7600 EUR
Eu nu am sugerat ce trebuie facut ci doar am evidentiat cum se poate construi o „oferta” ca cea de mai sus.
Mi-e greu sa cred ca poti strange 19.000 de adrese de email pe un business lansat in martie 2014 fara vanzari si fara posibilitatea de a vedea produsele. Eu nu am reusit in 2 ani.
Totodata sa mai ai si 2633 like-uri pe facebook … nici asta nu am reusit.
Calculelele facute pentru NL depind enorm de modalitatea de colectare a adreselor. Pentru un magazin ce nu functioneaza (inca), numarul de emailuri colectat este urias si inclin sa cred ca s a folosit incentivare. Si iti dau contraexemplu: magazin de fashion cu 60.000 euro vanzari lunare si incentivare pe colectarea de NL a strans vreo 3000 de adrese din primavara pana acum.
Shopul nu are mai nimic deosebit versus varianta basic/gratuita, modificarile le poti masura in ore de programare. De rest, pana la 10.000 euro valoare consta doar in potentialul pe care tu il banuiesti ca l ar avea.
Nu o lua in tragic, cum spunea si Liviu mai sus, pe ecompedia primesti pareri obiective, nu trebuie sa fi acid sau sa suferi. Daca nu vrei comentarii si pareri avizate, poti vinde direct la ziar 🙂
Serban Cristian parerea ta a fost prima avizata si obiectiva, despre restul mai bine ma abtin…
Am pus anuntul aici deoarece am considerat ca e mai bine decat la ziar, totusi fiind un anunt nu asteptam critici si pareri, daca imi doream asta as fi creat un post de genul „Ce parere aveti despre magazinul x?”
Este normal fiecare sa aiba o perceptie diferita asupra valorii unor lucruri, din acest motiv exista haine de lux si Dragonul Rosu, masini de lux si mopede. Cand cineva incearca sa vanda ceva lasati piata sa-i confirme daca cere sau nu pretul corect nu-i explicati prin formule luate de pe forumuri ….v-ati dus vreodata la reprezentanta Mercedes sa le spuneti ca pe 4 roti un volan si un motor altii cer 6000 eur nu 40,000?
Domnule Zainescu Adrian, recunosc ca am fost cam dur cu cele spuse mai sus, insa o astfel de oferta o poate coafa oricine fara sa aiba un istoric in spate la acel bussines. Ceea ce am spus mai sus, am vrut sa arat cum se poate ajuge la oferta si nu ca sunt adeptul acelui mod. Dupa cum am spus si in commentul anterior, in mod natura eu nu am reusit sa ajung la acele „performante”.
Totoda eu pot accepta sa dialoghez si cu persoanele acide fara sa ma simt atacat. Eu judec „problema” si nu omul.
O sa ma leg de exemplul cu masina ca sa mai exprim diferenta dintre valoarea ceruta si cea de tranzactionare.
Iti cumperi o masina de 10.000 euro (pretul pietii) iar dupa o saptamana se strica motorul si ca sa o repari, investesti 3.000 euro. Avand in vedere problema doresti sa o vinzi, insa asta nu inseamna ca o vinzi cu 13.000 euro.
Cam asa sunt si cu costurile investite intr-o platforma open-surce.
Un site are valoare in functie de rezultate si nu de investitia umana.