User pentru finalizarea comenzii

Intrebare

Sunt un consumator as zice frecvent al produselor din mediul online, carti, electronice si fashion. Eu inteleg valoarea din punctul de vedere al marketingului a realizarii unui username, totusi ma irita ca uneori mi se pare abuziv. Exista legislatie/bune practici cu privire la acest aspect? Metode mai elegante?

Topic deschis 0
Customer Service & Sales Generalitati Teodora Marian 4 ani 3 raspunsuri 101 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Nu sunt de acord.Eu unul nu as obliga clientul!

  2. Pana vor raspunde si colegii mei, serios, am sa raspund eu prin acest film de la colegii de la Google:
    https://www.youtube.com/watch?v=3Sk7cOqB9Dk

    Merita vizionat, e vechi, dar e foarte bun.

  3. Buna Teodora,

    Fiecare varianta (cu creare de cont sau fara) are avantaje si dezavantaje. Depinde cum vezi situatia si ce vrei de la clienti.

    Personal, recomand varianta cu cont pentru simplu fapt ca impactul pe care il ara pe rata de conversie este minim, iar avantajele sunt foarte mari – acces la newsletter, abandoned shopping cart, emailuri de loialitate, istoric de comenzi care permite recompensarea clientilor cu reduceri aditionale sau cadouri, etc…

    Insa, cum este foarte greu sa pui toti clientii in aceeasi oala si sa ii tratezi pe toti la fel, iti propun sa implementezi urmatoarele solutii (toate sau partial).
    – Creare de cont cu username/email si parola
    – Creare de cont cu login social (cel putin Facebook, Google Si Yahoo)
    – Guest checkout

    In felul acesta, permiti utilizatorilor care vor un cont sa isi faca unul (prin email sau login social care este foarte simplu si usor pt utilizator), precum si celor care nu vor cont, sa mearga pe guest checkout.

    Sper sa te ajute.
    E.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.