UPDATE Google / SEO fara rezultate
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Salutare
Incepand cu vara anului trecut am inceput sa fac SEO pentru un magazin online pe anumite cuvinte cheie; ceea ce am facut si in alte dati.
Insa, incepand cu vara trecuta (Iulie / August), tot ceea ce am facut nu a urcat pe google aproape deloc. Pana atunci, urcarile semnificative pe google le vedeam intre 3, maxim 6 luni, acum a trecut aproape un an de zile si nu se vede nici o miscare.
Precizez ca, conconcurenta mea nu a facut nimic in acest sens. Eu am facut bk links de pe site-uri cu autoritate mare, categoriile / produsele, pt toate am facut SEO onpage.
Stie cineva sa imi spuna de ce am stangnat si nu am urcat ca de obicei?
Răspunsuri ( 7 )
Ai facut analiza competitiei si ai vazut ca ei nu au facut nimic in acest sens?
Cum ai facut aceasta analiza?
E posibil ca ei sa aiba un BL Profile mult mai bun decat tine…si inca mai ai de munca.
Pe ce nisa incerci sa faci SEO?
Poti sa ne dai multe detalii?
Poti sa ne spui cate IBL-uri ai adus in tot acest timp?
1. domeniu: penzalizari, modificari ale domeniului de activitate
2. expresii targhetate: concurenta, interes in cautari
3. atentionari in GWT
4. host/site: time up, ce alte siteuri mai hosteaza (ex: porn), cat de „prietenos” este codul source al siteului
5. IBL-urile (cum ai masurat autoritatea?) obtinute au autoritate in acelasi domeniu cu tine sau in domenii fara nicio legatura cu siteul tau + calitatea IBL-urilor (js, noindex, nofollow, keyword ancora, …)
6. on-page: content is the king, headings, URL, title, …
7. … si altele
Poate daca ai spune despre ce site este vorba, ai primi raspunsuri mult mai punctuale.
Fără un audit nu-ți poate nimeni da un răspuns concret; în plus, poziția nu mai e demult un indicator exclusiv de eficiență. SEO nu mai e ce era pe vremuri 🙂 Iar SEO „pe cuvinte cheie” e drumul direct spre stagnare, dacă nu prăbușire. Google nu vrea ca tu să-l manipulezi și acum cam știe când încerci să faci asta, așa că strategiile de genul ăsta nu prea mai dau roade.
Ca idee, în lipsa unui audit și ca să ai un punct de pornire, analizează cu atenție traficul. Dacă, în urma intervențiilor tale, traficul a crescut față de baseline, poți considera că ai rezultate.
În plus, nu m-aș mai baza doar pe SEO – SEO s-a așezat acolo unde îi era locul, adică este o felie de marketing. Disciplină care operează cu obiective (Vezi conceptul „SMART” (linkul duce către Wikipedia)).
Succes!
A, și audit nu înseamnă să rulezi un tool online care îți afișează un tabel cu câte litere ai în titluri și te informează că nu ai ordinea H corectă și gata. Auditul e o evaluare multidisciplinară a site-ului în cauză.
Adriana Epure – eu am spus că toolurile online care pretind că auditează site-uri nu fac asta, ci dau doar o colecție de date care ajută, desigur, dar care nu pot înlocui un audit.
Repet, un răspuns corect în lipsa unui audit nu se poate da în nicio situație – se pot face presupuneri, desigur, dar de la presupunere la certitudine e cale lungă 🙂
Cele mai corect raspuns! Noi putem presupune de la ce ti se trage si tu poti presupune ca unul din raspunsuri e corect 🙂 Fara audit nu se poate.
Sami
„Precizez ca, conconcurenta mea nu a facut nimic in acest sens.”
Concurenta ta inseamna 100-150 de site-uri care vor sa ajunga pe pozitiile tale sau sa te depaseasca. Ce minunatie de aplicatie iti spune ca nu a facut nimic?
„Eu am facut bk links de pe site-uri cu autoritate mare”.
Aplicatia de la google care masoara autoriatea fiind?
Succes
Suntem in anul 2016! Chiar mai crezi in „densitatea cuvintelor cheie” si alte basme?