Update Google Core 2020 – Long Tail
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
buna ziua
as dori sa va adresez o intrbebare referitoare la noul update Google Core prognozat de anul acesta privind modificarea metodei de clasare a site urilor, as acum am inteles nu dupa vechile metode ” keywords” ci dupa una noua.
adica cuvintele keye scurte clasate in top vor fi detronate in schimbul ” long tail” ( hanorace barbati – vs hanorace barbati din bumac cu gluga )
deoarece Google pierde teren in fata Amazon.
ce stiti desprea aceasta , cum se vor clasa de fapt site urile si care va fi rezultatul final pana la urma in SEO ca sa stiu s anu ma apuc degeaba de lucru in zadar?
Răspunsuri ( 3 )
Bună ziua,
De multe ori, Google nu anunță în detaliu nici ce a făcut anterior un anumit update, darămite să spună „vom face X”.
Urmăresc știrile în domeniul SEO, puteți vedea aici:
https://lumeaseoppc.ro/category/stiri-seo-ppc/
știri de SEO / PPC postate de mine, ca o revista presei.
Nu am citit nicăieri legat de ceea ce semnalați dvs.
De asemenea, Google are niște principii generale despre cum ar trebui să fie un site, și schimbarea menționată de dvs. nu intră, în opinia mea, în tiparul general al „cum vede Google site-urile”.
În principiu, nu ar trebui să vă faceți griji.
Puteți ignora ce ați citit pe tema respectivă, în opinia mea este fals.
Pentru a citi mai multe despre cum să faceți lista de cuvinte cheie, vedeți:
https://olivian.ro/lista-cuvinte-cheie/
Nu sunt sigur ca am inteles intrebarea.
Poti avea fain frumos o categorie pe care poti targeta hanorace barbati , o alta (sau un filtru indexabil) pe care poti targeta hanorace barbati de/din bumac si o alta pe care poti targeta toata expresia. Totul e ca paginile sa fie relevante.
Ziua buna,
Update-ul Google din mai 2020 nu a schimbat cu nimic modelul de categorisire de keywords. Cu alte cuvinte, strategia de urmarire a cuvintelor broad vs long tail nu ar trebui sa fie impactata de acest update.
Cred ca cel mai bun sfat ramane in continuare targetarea unor cautari specifice (intentii de cautare) cu content specific si incercarea de a raspunde cat mai relevant cat mai multor query-uri cu pagini dedicate. Bineinteles, aceste query-uri vor include, in mod ideal, termeni long tail.
Toate cele bune!