Un mod simplu, accesibil si de incredere de a-ti cuceri clientul – Customer MatchMaking
Cu siguranta si tu te-ai intrebat „Cum pot afla, cat mai simplu, ce vrea clientul meu de la mine pentru a-mi acorda un loc mai mare in portofelul lui – pentru mai mult timp – si pentru a-mi aduce noi clienti ca el?”
Ai crezut probabil ca acesta ramane la tine pentru ca ii plac produsele tale, pentru ca ai preturi accesibile, pentru ca ii este mai la indemna sa cumpere online decat din magazinele brick and mortar! Si competitia ta crede si face aceleasi lucruri ca si tine, nu-i asa? Atunci de ce te-ar alege si ar ramane clientul la tine?
Solutia propusa de noi se numeste Customer MatchMaking si pleaca de la urmatoarea premisa preluata din neurostiinta: clientul tau nu este interesat de ceea ce faci, ci de modul in care il faci sa se simta!
Incepem cu o metoda simpla si de incredere de text analytics prin care aflam „de ce-ul” din spatele a ceea ce face acum clientul si ce asteapta de la tine ca sa te rasplateasca. El are deja o poveste despre tine. Este aceea pe care o vrei?
“Povestea” pe care clientul o are despre tine, impreuna cu un mapping a ceea ce simte el in punctele de contact cu afacerea, iti vor spune ce ajustari sunt necesare in afacerea ta pentru a creste substantial eficacitatea actiunilor pe care le desfasori.
Odata aflate aceste povesti, le punem impreuna si te ajutam sa construiesti un nou design al experientei clientului care anticipeaza ce-si doreste acesta.
Pentru un preview al serviciului oferit de WHI Experience si ECOMpedia va invitam sa vizitati http://www.fcmm.ro/
Leave a reply