Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Toys ‘R’ Us a declarat falimentul. Care sunt motivele?

toysrusAsa cum s-a vehiculat in ultimele saptamani, Toys ‘R’ Us – cel mai mare lant de magazine de jucarii din SUA – a intrat in faliment in tara amintita, urmand sa repete figura si in Canada. Reuters.com scrie ca brand-ul va cere unui judecator permisiunea sa imprumute 1 miliard  $ pentru a-si plati furnizorii si a se asigura ca, de Sarbatori, parintii au ce cumpara din magazinele lor (vanzarile din ultimul trimestru sunt vitale, reprezentand 40% din cele nete). Sindicatul bancar condus de JPMorgan a oferit deja o finantare de 3 miliarde $, in acest sens.

Compania cu 64.000 de angajati are datorii de 5 miliarde $, o suma enorma, iar acum aproape toti furnizorii Toys ‘R’ Us refuza livrarile daca nu sunt platiti in avans. Marea majoritate a magazinelor fizice din lume ale companiei, in jur de 1.600 la numar (care includ si brand-ul Babies ‘R’ Us), si site-urile online vor functiona in continuare, in timpul restructurarii datoriilor si reorganizarii structurii interne. CEO-ul Dave Brandon a spus ca spera ca acest faliment sa ajute compania sa-si regleze, intr-un mod eficient, problemele financiare care au tinut-o pe loc.

Care sunt cauzele falimentului? Time.com scrie ca este o combinarie de greseli si tendinte din industrie, printre care:

  • interactiunea cu clientii – compania nu a reactionat prompt la noile pretentii ale clientilor legate de felul in care interactioneaza cu brand-urile, felul in care cumpara produsele si nu a profitat de consumatorii care s-au orientat spre online, prin urmare, vanzarile au scazut cu 3% in Q4 din 2016
  • un site deloc reusit – daca amazon.com si walmart.com te invita sa iti umpli cosul, toysrus.com este greu de folosit si deloc atragator
  • rafturi goale – compania se lauda cu varietatea mare de produse, dar la capitolul stocuri ridicate din fiecare sta prost
  • investitii prea mari in magazinele offline – are peste 800 de magazine in SUA si acum vrea sa cheltuie 64,8 milioane $ pana in 2022 pentru le imbunatati (vrea sa taie din preturi, pentru a putea concura cu Amazon, care e singura companie ce vinde mai multe jucarii decat Toys ‘R’ Us)

Leave a reply