Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

TohaniRomania.com a avut vanzari mai mari cu peste 20% YoY, in 2021

Site-ul TohaniRomania.com a avut vanzari mai mari cu peste 20% fata de 2020, anunta brandul, intr-un comunicat de presa. Dupa triplarea vanzarilor directe, in 2020 (pe fondul pandemiei COVID-19 si a unui comportament orientat spre achizitii online), 2021 a continuat tendinta ascendenta.

Romanii devin tot mai interesati de povestea vinului pe care il beau, de istoria si farmecul podgoriei de unde provine acesta, arata un sondaj recent marca Tohani Romania. Astfel, 70% dintre respondenti au precizat ca au vizitat cel putin o crama, iar 45% ca achizitioneaza vin de la crama. Sondajul a fost efectuat online, in perioada 1-30 septembrie 2021, pe un esantion de 472 de respondenti, dintre care 52% barbati.

Vinurile rosii si cele albe – de creatie, care au la baza soiuri romanesti (precum Feteasca Neagra, Feteasca Alba si Tamaioasa Romaneasca) – au fost cele mai cautate vinuri de la Tohani, in 2021. Etichetele care au inregistrat cele mai mari cresteri sunt cele dedicate publicului tanar, in cautare de vinuri fresh, speciale. Unul dintre motoarele cresterii a fost enoturismul experiential, cei care au trecut pragul Cramei Apogeum devenind clienti recurenti pe canalele proprii Tohani.

„2021 a consolidat eforturile noastre de a ne apropia de consumatori, odata cu deschiderea spatiilor de cazare ce completeaza Conacul Apogeum. Chiar si intr-o perioada marcata de precautie si chiar restrictii, interesul romanilor pentru turism viticol experiential este intr-o continua crestere, iar acest lucru s-a reflectat in rezervarile facute. Un lucru care ne bucura este faptul ca toti cei care ne-au trecut pragul au dorit sa exinda experienta de la Tohani cu degustari complexe, inclusiv degustari verticale, cu acelasi soi, in special Feteasca Neagra, din ani diferiti. Ei devin astfel cunoscatori in profunzime ai tuturor etichetelor noastre. Mai mult, peste 80% dintre ei au revenit pe shop-ul nostru si a facut achizitii de vin si dupa vizita la noi”, a precizat Virgil Mandru (foto, CEO si Proprietar Tohani Romania).

Pentru finalul de an, Tohani Romania mizeaza pe atingerea pragului marcat in 2020, de 1 milion de sticle de Feteasca Neagra vandute. Vanzarile de vin rosu cresc in perioada noiembrie -decembrie, in special in contextul cadourilor si meselor festive, unde Feteasca Neagra este un soi din ce in ce mai apreciat, datorita caracterului local si notelor inconfundabile.

Leave a reply