Tendinte la nivel mondial, pe Internet, in 2017 (raport)
Prezenta la Code Conference, la Terranea Resort (California), Mary Meeker – foto, partener in cadrul firmei de investitii americane Kleiner, Perkins, Caufield & Byers – a facut public raportul asupra tendintelor online pe 2017, anunta recode.net. Iata cateva dintre concluziile cuprinse in documentul anul, care este cel mai anticipat de acest fel din Silicon Valley:
- daca in 1995, numarul utilizatorilor de Internet era de 35 milioane de persoane la nivel global, in 2016 a atins 3,4 miliarde (cu 10% mai mult fata de 2015)
- numarul de utilizatori de smartphone la nivel global creste intr-un ritm mai lent (transporturile de telefoane au crescut cu doar 3% in 2016 fata de 2015, in timp ce in 2105 crescusera cu 10% fata de 2014)
- cautarile vocale (care acum au o acuratete de aproximativ 95%) incep sa le inlocuiasca pe cele scrise – 20% dintre cautarile pe dispozitive mobile au fost vocale in 2016
- in 2016, cifra totala cheltuita, in SUA, pe reclame online a fost de 73 miliarde $, din care 37 miliarde au fost reclame mobile
- la nivel global, reclamele pe Internet vor depasi reclamele TV in urmatoarele 6 luni
- din ce in ce mai multa lume foloseste ad-blocking-ul, mai ales in tarile in curs de dezvoltare, atingand procente de 58% in Indonezia si 28% in India (pe mobile), 28% in Germania si 24% in Canada (pe desktop)
- China ramane o piata fascinanta, dezoltandu-se extraordinar la nivelul serviciilor mobile si a sistemelor de plata si fiind piata nr. 1 pentru gaming interactiv (veniturile din domeniu au atins 100 miliarde $ in 2016; in 2017, vor exista 2,6 miliarde de gameri in intreaga lume, fata de 100 de milioane in 1995)
- pe Facebook, continutul generat de utilizatori care este eficient poate genera un engagement de 6,9 ori mai mare decat continutul generat de brand
- in SUA, tehnologia purtabila (a.k.a. „wearables”) castiga teren – 25% dintre americani detin un astfel de gadget in 2017 (cu 12% mai mult decat anul trecut), iar 60% dintre consumatori sunt dispusi sa isi impartaseasca informatiile personale legate de sanatate cu Google
Leave a reply