Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Tendinte la nivel mondial, pe Internet, in 2017 (raport)

Mary-meeker

Prezenta la Code Conference, la Terranea Resort (California), Mary Meeker – foto, partener in cadrul firmei de investitii americane Kleiner, Perkins, Caufield & Byers – a facut public raportul asupra tendintelor online pe 2017, anunta recode.net. Iata cateva dintre concluziile cuprinse in documentul anul, care este cel mai anticipat de acest fel din Silicon Valley:

1

  • daca in 1995, numarul utilizatorilor de Internet era de 35 milioane de persoane la nivel global, in 2016 a atins 3,4 miliarde (cu 10% mai mult fata de 2015)
  • numarul de utilizatori de smartphone la nivel global creste intr-un ritm mai lent (transporturile de telefoane au crescut cu doar 3% in 2016 fata de 2015, in timp ce in 2105 crescusera cu 10% fata de 2014)
  • cautarile vocale (care acum au o acuratete de aproximativ 95%) incep sa le inlocuiasca pe cele scrise – 20% dintre cautarile pe dispozitive mobile au fost vocale in 2016
  • in 2016, cifra totala cheltuita, in SUA, pe reclame online a fost de 73 miliarde $, din care 37 miliarde au fost reclame mobile
  • la nivel global, reclamele pe Internet vor depasi reclamele TV in urmatoarele 6 luni
  • din ce in ce mai multa lume foloseste ad-blocking-ul, mai ales in tarile in curs de dezvoltare, atingand procente de 58% in Indonezia si 28% in India (pe mobile), 28% in Germania si 24% in Canada (pe desktop)
  • China ramane o piata fascinanta, dezoltandu-se extraordinar la nivelul serviciilor mobile si a sistemelor de plata si fiind piata nr. 1 pentru gaming interactiv (veniturile din domeniu au atins 100 miliarde $ in 2016; in 2017, vor exista 2,6 miliarde de gameri in intreaga lume, fata de 100 de milioane in 1995)
  • pe Facebook, continutul generat de utilizatori care este eficient poate genera un engagement de 6,9 ori mai mare decat continutul generat de brand
  • in SUA, tehnologia purtabila (a.k.a. „wearables”) castiga teren – 25% dintre americani detin un astfel de gadget in 2017 (cu 12% mai mult decat anul trecut), iar 60% dintre consumatori sunt dispusi sa isi impartaseasca informatiile personale legate de sanatate cu Google

Lasa un raspuns