Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Black Friday: evoMAG.ro creste stocurile cu 50% si estimeaza vanzari mai mari cu 20% YoY

Ca parte a strategiei de pregatire pentru cel mai important eveniment de shopping al anului, Black Friday 2020 (care va dura toata luna noiembrie), evoMAG.ro anunta (intr-un comunicat de presa) ca va creste stocurile cu 50% si va reorganiza activitatea de receptie a marfii si de procesare a comenzilor. Magazinul online a organizat 3 locatii de receptie si 3 locatii de procesare a coletelor, concomitent cu cresterea numarului de angajati. „Investitia de la inceputul anului in sistemul de management al depozitului ne permite sa crestem stocurile acum cu 50% si, prin urmare, sa livram mai rapid produsele comandate”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG.ro).

Evolutia pandemiei COVID-19 a schimbat regulile de desfasurare a campaniei de reduceri si magazinul online are in vedere pregatiri mai ample, facute mai din timp, cu resurse mai mari. Totodata, schimbarea comportamentului de consum transforma si el Black Friday-ul 2020. Decizia de achizitie are loc mai rapid, consumatorii nu mai au nevoie de multe interactiuni cu produsul inainte de a-l cumpara si sunt mai obisnuiti cu a face cumparaturi online. Totodata, asteptarile lor sunt mai mari – vor produsele cat mai repede si se asteapta ca toata experienta de cumparare sa fie cat mai placuta, iar procesul de comanda al produselor sa se desfasoare rapid si fara erori.

„Ne asteptam la mai multe sesiuni de achizitii ca in trecut, aceiasi clienti alegand sa cumpere de mai multe ori. Clientii stiu ca vor beneficia de cele mai bune preturi, intra mai des pe site, descopera pe parcurs produsele pe care le doresc si le cumpara cu mai mare lejeritate”, mai spune Mihai Patrascu. E-shop-ul estimeaza ca, de Black Friday 2020,  va avea o crestere a vanzarilor de 20% YoY, trafic pe site mai mare cu 30% (peste 2,6 milioane de sesiuni) si 1 din 2 comenzi va fi platita online, cu cardul.

Leave a reply