Suprascriere UTM-uri campanii in site. Voi sunteti ok cu asta?

Intrebare

Salut,

Observ ca exista companii de “marketing” care ofera servicii onsite (de tipul a/b testing, popupuri, colectoare de email) care suprascriu sursa de trafic.

Adica iti pun un mesaj in site: “Uite categoria lunii” si atunci cand dai click url-ul are utm_source si tot tacamul.

Intrebare:
Voi sunteti ok cu rapoartele (oferite de ei, sau din analytics) care fac acest lucru?
Acceptati asa ceva?

Topic deschis 0
Analiza campaniilor Web analytics basics alex rada 2 ani 1 raspunsuri 114 vizualizari Master 0

raspunsuri ( 1 )

  1. Salut,

    Mie mi se pare o tehnica greșită.
    Prima metodă prin care poți urmări internal promo-uri este folosirea unor parametri privati. Iti va segmenta rapoartele, dar nu strici altele.

    A doua, si probabil cea mai ortodoxa este cu ajutorul enhanced ecommerce si internal promo. Detalii aici: http://www.tatvic.com/blog/enhanced-ecommerce-internal-promotion/

    Succes!

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.