Suprascriere UTM-uri campanii in site. Voi sunteti ok cu asta?
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
Salut,
Observ ca exista companii de „marketing” care ofera servicii onsite (de tipul a/b testing, popupuri, colectoare de email) care suprascriu sursa de trafic.
Adica iti pun un mesaj in site: „Uite categoria lunii” si atunci cand dai click url-ul are utm_source si tot tacamul.
Intrebare:
Voi sunteti ok cu rapoartele (oferite de ei, sau din analytics) care fac acest lucru?
Acceptati asa ceva?
Deschis
0
Analiza campaniilor
Web analytics basics
9 ani
1 raspuns
1299 vizualizari
0
raspuns ( 1 )
Salut,
Mie mi se pare o tehnica greșită.
Prima metodă prin care poți urmări internal promo-uri este folosirea unor parametri privati. Iti va segmenta rapoartele, dar nu strici altele.
A doua, si probabil cea mai ortodoxa este cu ajutorul enhanced ecommerce si internal promo. Detalii aici: http://www.tatvic.com/blog/enhanced-ecommerce-internal-promotion/
Succes!