Sugestii SEO si promovare site de nisa
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
As dorii sa-mi sugerati cateva idei de SEO si promovare pt. https://www.epiatra.ro.
Este un site de nisa (la baza marketplace) ce abordeaza promovarea firmelor ce activeaza in domeniul pietrei naturale. Firmele din domeniu (vendorii) isi adauga , gratuit produsele sau serviciile pe site pt. promovare, nu este activa partea de vanzare directa de pe site deoarece nu putem controla inca vanzarea pe care o fac vendorii.
Dorim suport in ce priveste optimizarea SEO si idei de promovare (altele decat G Adwords sau PPC).
Răspunsuri ( 6 )
Presupun că nu ai buget mare, altfel ai fi apelat la o agenție de SEO. Care sunt obiectivele tale în ce privește promovarea? Vrei trafic organic, din Google, pe anumite cuvinte cheie? Fă-ți o campanie de advertoriale pe bloguri, dar gândită cum trebuie, nu una care să-ți aducă penalizări. Vrei să-ți optimizezi site-ul on-page? Comandă un audit SEO și, eventual, angajează un copywriter care să-ți scrie texte mișto și să-ți publice pe blog. Nu ai blog? Fă-ți unul. Ai blog? Scrie pe el și articole mișto, informații și curiozități din domeniul tău, nu doar texte care îți promovează produsele. Din punctul meu de vedere, la capitolele conținut și comunicare lucrurile ar putea funcționa mai bine. De exemplu, ai peste o mie de fani pe Facebook dar zero reacții. Ce fani sunt ăia? În opinia mea, Facebook ar fi un canal bun de promovare pentru nișa ta, fie și numai pentru cât de frumoase sunt imaginile pe care le postezi, deci ceva nu merge bine la capitolul Social Media. Oferi ceva atractiv, diferit de concurență? De exemplu, un concurs organizat periodic pe blog (și promovat în rețelele sociale), în urma căruia dai niște premii specifice nișei tale câte unui câștigător, ar putea să-ți aducă mai mult trafic și vizibilitate. Iată câteva idei care-mi vin în minte, așa, din perspectiva mea de diletant. Nu știu, sper să fie bune.
PS: apropo de conținut, prima opțiune din meniu (sus stânga) se numește „Inspitarie si idei”, acolo trebuia „inspirație” în loc de „inspitarie”, evident.
Cam tarziu sa ceri sugestii atunci cand ai deja 5.190 pagini indexate. Eu tot zic ca seo se face inca inainte de a pune site-ul online insa putini citesc.
In mare:
– studiu cuvinte cheie;
– analiza rapoarte google/bing webmaster tools;
– remedieri erori;
– linkbuilding.
Succes.
Pe scurt, ordinea corecta pentru SEO trebuie sa fie :
1. SEO Tehnic
2. Content Marketing – Articole SEO pe blog
3. Linkuri Brand
4. Linkuri Keyword contextuale de pe alte bloguri catre site
Promovare mai puteti sa faceti apeland la retelele de afiliere 2Performant si Profitshare .
Daca aveti nevoie de o oferta personalizata, nu ezitati sa ma contactati : office@skilled-republic.com .
Salut, Continut de foarte buna calitate si promovat pe FB ar fi o idee.
Roaga vendorii sa-ti ofere un material gen Trick&Tips – Cum sa……
Poze cu lucrari deoasebite ar putea deveni virale.
Infintarea unui grup pe FB pe arhitectura si lucrari cu/din piatra ar atrage multi fani.
Comentarii pe forumuri in care sa oferiti sfaturi pretioase si bine documentate ar fi inca o cale.
Parerea mea..
Analizând puțin ultimile întrebări din cadrul acestui portal (În care și eu activez periodic, atunci când timpul îmi permite), am ajuns la următoarea concluzie:
#1 – Cei ce adresează întrebări comunității, probabil nu știu că aici activează mulți consultanți sau business-uri (mari și mici), care încearcă să își „câștige o pâine în mod cinstit”.
#2 – Majoritatea speră să obțină consultanță gratuită.
#3 – Nu suntem mulțumiți cu răspunsurile generice (Ex. Vezi că site-ul se încarcă destul de greu…), majoritatea dorind consultanță și soluții SPECIFICE NEVOILOR/PROBLEMELOR LOR, consultanță care costă bani și consultanță pe care nimeni nu ar oferi-o benevol.
#4 – Foarte mulți solicită strategii de dezvoltare a propriului business. Și evident, dacă voi spune că: Fă-ți un blog, adaugă conținut, fii activ pe Social Media, fă-ți un magazin/website decent, vor considera că sfaturile mele sunt inutile și general-valabile. Ei bine, așa și sunt, dar consultanța specifică nevoilor fiecăruia ar trebui să coste.
Eu înțeleg că suntem o comunitate și trebuie să ne ajutăm reciproc, însă probabil ăsta ar fi unul din motive pentru care mulți consultanți buni activează în comunitățile „externe”.
Totuși, majoritatea celor ce activează în această comunitate au niște obiective și niște așteptări. În niciun caz nu cred că cineva se va alătura comunității pentru a face acte de caritate pe timpul și pe cunoștințele lor, acumulate în ani de muncă.
Drept urmare, comunitatea Ecompedia poate fi împărțită cu ușurință în 3 categorii:
#1 – Cei care adresează întrebări și speră să primească „sfaturi” și „idei” gratuite, pentru a și le implementa singuri și care nu ar plăti niciodată pentru așa ceva. – Marea majoritate
#2 – Cei care adresează întrebări și speră să primească „sfaturi” și „idei” gratuite, pentru a și le implementa singuri, dar care ar fi dispuși să plătească în cazul în care nu s-ar descurca. – Un procent destul de mic
#3 – Cei care adresează întrebări și speră să primească consultanță de specialitate (Și implementare/execuție uneori) și sunt dispuși să plătească direct pentru acest lucru. – Cred ca un procent aproape inexistent
Sper să nu fiu catalogat drept „Troll”, însă din punctul meu de vedere, cam așa stau lucrurile.
Greșesc, Liviu?
Cred că aș putea să scriu și un articol pe tema asta, fiind evident general valabil.
Daca tu gresesti sau nu vei decide numai tu.
Comunitatea ca si definitie este un pic altfel decat o descrii tu, iar problema timpului alocat acesteia este la latitudinea fiecaruia dintre respondenti/colegi de breasla, deci sa generalizam mi se pare putin impropriu. Din punctul meu de vedere „În niciun caz nu cred că cineva se va alătura comunității pentru a face acte de caritate pe timpul și pe cunoștințele lor, acumulate în ani de muncă.” ce spui tu este antonimul unei comunitati si sincer tu nu esti membru al ei. Ai raspuns de 7 ori pana acum si incepi sa faci analize, iar cel mai important, nu ai raspuns nicio clipa la intrebarea colegului care a rugat sa fie ajutat.
As comenta mult pe tema „raspunsului tau” pe care dupa cum vezi l-am aprobat tocmai spre a arata lumii ce nu este ECOMpedia, insa consider ca este mult mai intelept sa il ajut pe colegul care a pus intrebarea. Am sa te rog sa nu raspunzi la acest comentariu al meu, dar daca vrei sa stam de vorba poti sa vii la mine la birou sa discutam, sau poti trimite un email la liviu.taloi@ecompedia.ro.
Multumesc.