Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

SUA: Top 5 brand-uri din retail-ul online

nasty gal

Cel mai de succes magazin de retail online din Statele Unite este NastyGal.com, scrie internetretailer.com, care a analizat – in functie de 10 parametri – succesul brand-urilor de retail si le-a inclus in „Internet Retailer 2016 Top 500 Guide”. In functie de criterii ca volumul vanzarilor online, dezvoltarea brand-ului in comparatie cu cele ale competitorilor, rata de conversie pe site, strategiile de e-commerce mobile si marketingul in social media, in Top 5 al celor mai de succes retaileri online s-au incadrat:

Top5

  1. Nasty Gal (care a obtinut 79 de puncte din 100) – lansat de Sophia Amoruso in 2006, brand-ul cu baza in Los Angeles vinde imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru tinere. 19,9% din trafic vine pe site via retele sociale (cifra de 9 ori mai mare decat media de 2% a altor comercianti din Topul 500 amintit), compania folosindu-se din plin de cei  1.264.185 de fani de pe Facebook si cei 2.032.071 de follower-i de pe Instagram. Retailer-ul a avut o crestere online de 20% in 2015, ajungand sa valoreze 384 de milioane $ (conform estimarilor Internet Retailer).
  2. Urban Outfitters (76 de puncte din 100) – fondata in 1970, in Philadelphia, de de Richard Hayne, Scott Belair si Gabriel Tham-Morrobel, compania vinde imbracaminte, incaltaminte, produse de infrumusetare si accesorii tinerilor de 18 – 28 de ani in peste 400 de magazine fizice din lume si pe site-ul online. Vanzarile online ale Urban Outfitters Inc. au crescut cu 32% in 2015, atingand 1,2 miliarde $ (conform estimarilor Internet Retailer), procent dublu fata de cresterea de 14,5% a intregii pieti de retail online din SUA.
  3. Apple (74 de puncte din 100) – fondat in 1976, de Steve Jobs, Steve Wozniak si Ronald Wayne, gigantul tehnologic a castigat puncte la capitolul „performanta site-ului”: homepage-ul Apple.com se incarca in 0,758 de secunde (de aproape 6 ori mai repede decat media in cadrul Top 500). In plus, e nr. 1 cand vine vorba despre vanzari online de carti/muzica/filme. Vanzarile online ale brand-ului au crescut cu 18,2% in 2015 (atingand, conform estimarilor Internet Retailer, 24,3 miliarde $).
  4. Google Play (74 de puncte din 100) – platforma Google care aduna aplicatiile pentru sistemul de operare Android a fost lansata in 2008. In anul care a trecut, vanzarile online de aici au crescut cu 34,6% (atingand, conform estimarilor Internet Retailer, 3,5 miliarde $). Cartile si muzica de vand bine de tot pe Google Play.
  5. The Home Depot (73 de puncte din 100) – infiintata in 1978 de catre Bernard Marcus, Arthur Blank si Pat Farrah, vinde produse de amenajare interioara a casei. Are o rata de crestere medie cincinala de 38,5% (media fiind de 22,4%) si are vanzari online de 4,67 de miliarde $ in 2015.

 

Raspunde la aceasta intrebare