Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Marketplace-urile online aduc bani buni e-retailerilor

Top500Marketplaces_Chart

 Noile date compilate de internetretailer.com in raportul „Internet Retailer 2016 Top 500 Guide” dezvaluie ca, in 2015, marketplace-urile au permis magazinelor online americane mai mici aproape sa-si dubleze veniturile! Magazinele online de tip marketplace, unde consumatorul cumpara produse de la o varietate de producatori, aduc bani buni atat e-retailerilor, cat si portalurilor de cumparaturi care ii aduna pe acestia la un loc.

Vanzarile cumulate ale celor mai mari 2 marketplace-uri din SUA – Amazon.com Inc. si eBay Inc. – au reprezentat 27% din totalul vanzarilor de retail online din America de Nord, in 2015, iar multi comercianti vand si pe piete de desfacere ca cele doua amintite, si pe site-uri proprii de e-commerce. Informatiile dezvaluie ca cei 26 de retaileri care si-au facut publice veniturile din marketplace-urile online, in 2015, au incasat 455,5 milioane $ (adica 14,4% din totalul veniturilor lor, in anul anterior, venituri de 3,17 miliarde $). Suma este mai mare cu 42,9% fata de anul 2014!

In ultimii ani, si Wal-Mart Stores Inc. sau Sears Holdings Corp. au deschis platforme unde comerciantii isi pot vinde produsele proprii, iar start-up-urile isi creeaza piete de desfacere unde vand produse specific (mancare gourmet, de exemplu), iar Amazon domina in continuare piata de e-commerce americana. Odata cu dezvoltarea marketplace-urilor, a crescut si competitia, iar magazinele isi ajusteaza constant preturile pentru a castiga si a pastra clienti.

Lasa un raspuns